Sir Ale Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Just now, dengelgen said: Åja, hvordan går det da? Trives du? Jada, går greit. Enkle arbeidsoppgaver. Fylle stallene med flis og gi hestene og ponniene høy og vann. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Skulker ikke jobben. Er forbanna så sier opp abonnementet på viaplay. Kjøper heller et abonnementet på HBO og finner en serie der. Nei, men jeg spurte om du måtte teste deg om du måtte være hjemme fra jobben, skulk eller ikke? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Dark Angel? Korrekt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Korrekt. Har ikke sett den -men så på IMDB at Flipper var den første serien hun spilte i og da satset jeg på den andre serien hun spilte i..... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Morgen god. Mornings. Deraila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 HYYYL skrev (11 minutter siden): Holder på å se serien Revenge på viaplay. Har kommet til sesong 2, 18 episode. Har igjen 48 episoder å se. No står det 3 dager igjen. Det betyr vel at serien forsvinner om 3 dager? Klarer aldri å se 48 episoder på 3 dager. Er Rasandas! Gideg! Fin serie. Høres ut som du drøyde litt lenge etter anbefalingen. Synd. Du får ta det du rekker. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Nei, men jeg spurte om du måtte teste deg om du måtte være hjemme fra jobben, skulk eller ikke? Nei må ikke det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Nei må ikke det. Er ikke det bare hvis du har symptomer? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Noen som vurderer overgang til Dagbladet Debatt? Mye snasent der. Flere bidrag er jo Pulitzerprisen verdig. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Gideg! Fin serie. Høres ut som du drøyde litt lenge etter anbefalingen. Synd. Du får ta det du rekker. Drøyde ikke lenge men det begrenser jo hvor mye jeg får se hver dag. Har i hvertfall sagt opp abonnementet nå. Får lete etter en annen serie. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Mye snasent der. Flere bidrag er jo Pulitzerprisen verdig. Dette høres ikke sannsynlig ut, Lingon! Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er ikke det bare hvis du har symptomer? Ja. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Dette høres ikke sannsynlig ut, Lingon! Jo da, om man legger "litt" godvilje til. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jo da, om man legger "litt" godvilje til. Så mye godvilje har jeg ikke! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): Drøyde ikke lenge men det begrenser jo hvor mye jeg får se hver dag. Har i hvertfall sagt opp abonnementet nå. Får lete etter en annen serie. HBO har mange, ja. Man får god tid nå. Winter is coming! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden): Noen som vurderer overgang til Dagbladet Debatt? Mye snasent der. Flere bidrag er jo Pulitzerprisen verdig. Nei, jeg gjør ikke det, helt kokkos det meste der inne. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Vinter er megabedriten. Alle de andre årstidene er flotte. Jaja, tre av fire er ikke ille. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 dengelgen skrev (15 minutter siden): Deraila Deraila.....! Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (10 minutter siden): Noen som vurderer overgang til Dagbladet Debatt? Nei. Mange psyke innlegg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg