Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Sarpsborg Hva gjør du der? Spionerer på fienden? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hva i helvete får damer til å operere leppene sine? Har sett så mange skandaløse resultat at det er skremmende! Kan noen nevne ei som har blitt finere? Da ser jeg bort fra dem som har gjort det av andre årsaker enn kosmetiske. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 8 minutes ago, Granca said: Hva gjør du der? Spionerer på fienden? Stalker jenter harmløst. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Stalker jenter harmløst. Aha. Hva synes du om at Særp er bedre enn FFK i fotball, og hvorfor ble det sånn? Og kan Moss komme seg opp igjen? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Aha. Hva synes du om at Særp er bedre enn FFK i fotball, og hvorfor ble det sånn? Og kan Moss komme seg opp igjen? Moss er nok finito. FFK rykker sannsynligvis opp i år, så får vi se om de klarer steget opp til Eliteserien etterhvert. Sarpsborg 08 har gjort mye riktig de siste årene, men kunne fort rykket ned i fjor. FFK bør lære av Sarp slik Sarp lærte av FFK for ti år siden. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) Mr Fawk skrev (Akkurat nå): FFK rykker sannsynligvis opp i år, Kanskje de møter VIF da. De var jo søppel i høst, og fortsetter de sånn, så rykker de jo ned. Har de virkelig bare ett seriemesterskap på 35 år? Det er uvirkelig at Norge sin desidert største by har et fotballag som har vært så dårlige så lenge. Endret 12. februar 2020 av Granca feil Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (19 minutter siden): Kanskje de møter VIF da. De var jo søppel i høst, og fortsetter de sånn, så rykker de jo ned. Har de virkelig bare et seriemesterskap på 35 år? Det er uvirkelig at Norge sin desidert største by har et fotballag som har vært så dårlige så lenge. De tok et seriemesterskap med Kjetil Rekdal som trener i 2005, siden da har det vært skralt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): De tok et seriemesterskap med Kjetil Rekdal som trener i 2005, siden da har det vært skralt. Utrolig dårlig! Og nå suger de i ishockey også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Det er jo ikke slik at de ikke har hatt ressurser heller, men kanskje ikke forvaltet dem så bra? 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (10 minutter siden): Utrolig dårlig! Og nå suger de i ishockey også. Snart ny Jordal og Enga er jo i toppen i hockey også. Åssen gikk det med hockeylaget i Trondheim? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Da har jeg søkt på alle stillingene i markedsavdelingen til SAS Scandinavian Airlines Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Glad jeg ikke sliter med spillegjeld. Hadde tatt seg ut å synke så lavt å spille bort lønna mi på Bjerke travbane f.eks. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Glad jeg ikke sliter med spillegjeld. Hadde tatt seg ut å synke så lavt å spille bort lønna mi på Bjerke travbane f.eks. Mange tapere som gjør det. Ser for meg den verste sorten, nemlig dem som røyker i tillegg. Da er det virkelig ikke håp! Må ha null hjerne. Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 8 minutes ago, Art-Vandelay said: Utrolig mildt ute i dag. Gikk tur med hunden. Holdt på å svette ihjel. Katten mener du Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 ilpostino følger med Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): ilpostino følger med Flott det! Hetsing av røykere er vel stuerent. For det er beviselig dumt! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Flott det! Hetsing av røykere er vel stuerent. For det er beviselig dumt! Festrøyker bare, eg. Men ja, dumt å røyke i hverdagen. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hva synes dere om tatoveringer? Jeg synes det er utrolig harry. En går greit, men når man har tatoveringer over hele kroppen, armer som ben blir det fryktelig stygt. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (8 minutter siden): Glad jeg ikke sliter med spillegjeld. Hadde tatt seg ut å synke så lavt å spille bort lønna mi på Bjerke travbane f.eks. Spill med måte, og ikke spill for mer enn det en har råd for å tape. Et godt tips for de spilleglede Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Flott det! Hetsing av røykere er vel stuerent. For det er beviselig dumt! Har vært passiv røyker i hele min oppvekst, var ganske vanlig på 70 og 80-tallet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg