keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Jeg skrev mineralvann, ikke Champagne, din SkryteKeizer. Ok ok. Men mineralvann midt på natten er jo uansett rimelig luksuriøst... jeg tar en skål på den. din skrytepave som jeg antar ligger med Klopp for at han ikke skal fryse om natten Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 Just now, Granca said: Underlige saker. Er nesten alltid 5 grader mer enn de påstår. Nemlig. Skulle tro de tok temperaturene fra Las Palmas, og kopierte dem til alle andre steder på GC. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Er det dårlige dager der? Tung bakrus, evt? Blir ikke så mye av det. Gir meg i tide, og spiser alltid nattmat. Ingen anesle. Det er du som bor der. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 1 minute ago, keizersoze said: Ok ok. Men mineralvann midt på natten er jo uansett rimelig luksuriøst... jeg tar en skål på den. din skrytepave som jeg antar ligger med Klopp for at han ikke skal fryse om natten To ting blir glassklart når jeg leser dette: 1) Du er åpenbart i Ghana, hvor mineralvann om natten kan være luksuriøst. 2) Du har 5.9 i promille. Prøv å ta Dem selv på Demses nese med pekefingeren, så skjønner Demses at jeg har rett. Skål og VÅKS. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 En vanlig dag for meg, når det er kompis/er der; Står opp rundt tolv, spiser solid frokost etter en stund. Så går vi gjerne en laaang tur, 2-4 timer. Med litt frukt, is, brus. Så er det kanskje litt bading. I oppvarmet basseng. Siesta en times tid. Middag på restaurant ca 22-24. Så gjerne litt vorsing m/musikk. Så kanskje ut en tur i 2-3-tiden til 4-5. Sånn ca dette. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 1 minute ago, Granca said: Står opp rundt tolv, spiser solid frokost etter en stund. Så går vi gjerne en laaang tur, 2-4 timer. Med litt frukt, is, brus. Så er det kanskje litt bading. I oppvarmet basseng. Siesta en times tid. Middag på restaurant ca 22-24. Så gjerne litt vorsing m/musikk. Så kanskje ut en tur i 2-3-tiden til 4-5. That's what I'm talking about. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): To ting blir glassklart når jeg leser dette: 1) Du er åpenbart i Ghana, hvor mineralvann om natten kan være luksuriøst. 2) Du har 5.9 i promille. Prøv å ta Dem selv på Demses nese med pekefingeren, så skjønner Demses at jeg har rett. Skål og VÅKS. Allright. Kos deg med ditt mineralvann,og jeg med mitt. Men med en promille på 5.9 så hadde jeg ikke greid dette svaret.. så hah.. Ai shall say these only wonse. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (4 minutter siden): Ingen anesle. Det er du som bor der. Når jeg er der alene, som i vinter, så er det mye tid i badekaret, tid på nettet, spaserturer, golftrening og litt matlaging. Svært rolig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): That's what I'm talking about. Hardt liv! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Granca skrev (3 minutter siden): En vanlig dag for meg, når det er kompis/er der; Står opp rundt tolv, spiser solid frokost etter en stund. Så går vi gjerne en laaang tur, 2-4 timer. Med litt frukt, is, brus. Så er det kanskje litt bading. I oppvarmet basseng. Siesta en times tid. Middag på restaurant ca 22-24. Så gjerne litt vorsing m/musikk. Så kanskje ut en tur i 2-3-tiden til 4-5. Sånn ca dette. Du har det jo ikke ille høres det ut som. Men jeg tenkte på en litt kjip dag.. som feks om det regner eller noe. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 Just now, keizersoze said: som feks om det regner eller noe. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 1 minute ago, keizersoze said: Men med en promille på 5.9 så hadde jeg ikke greid dette svaret. Greit, 5.8 da. Forsvinner inn i drømmeland, slå av lyset når dere går. Good night, alle Ghanabeboere!! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Greit, 5.8 da. Forsvinner inn i drømmeland, slå av lyset når dere går. Good night, alle Ghanabeboere!! Sov godt, men øv litt mer på dansingen din før u skal ta den der bryllupsdansen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): jeg tenkte på en litt kjip dag.. som feks om det regner eller noe. Det regner jo aldri! Men da kanskje kjøre en tur i fjellene, titte i butikker, se tv, drikke litt. Så restaurant og ut på byen. Det regner så sjelden at du vil ikke tro det. Spurte en taxisjåfør en gang om når det regnet sist. Tenkte seg litt om, og så sa han ''11 måneder siden''. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Forresten trivelig å se deg tilbake her inne KZ. Du har vært for lenge borte. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det regner jo aldri! Men da kanskje kjøre en tur i fjellene, titte i butikker, se tv, drikke litt. Så restaurant og ut på byen. Det regner så sjelden at du vil ikke tro det. Spurte en taxisjåfør en gang om når det regnet sist. Tenkte seg litt om, og så sa han ''11 måneder siden''. Hehe. Husker her. Da regnet det rundt 11 måneder. Men var ikke så verst. Det var ikke hvr dag det regnet like mye. Men liker jo bedre solskinnet du har da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): liker jo bedre solskinnet du har da. Er jo i Trondheim nå da. Får se hva som skjer i vinter... Corona will show. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Forresten trivelig å se deg tilbake her inne KZ. Du har vært for lenge borte. Hyggelig å hilse på deg og, og andre. Har tenkt på dere. Er jo faktisk mye hyggeligere her enn, unnskyld uttrykket, mange løkruller som en må forholde seg til på vgd. Men det er nå slik at vgd er nå et artig forum lell, og jeg er ikke våken hver natt...Kekt da at du alltid er våken til 04 00 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Er jo i Trondheim nå da. Får se hva som skjer i vinter... Corona will show. Ja det var den da....Mølacovid... Får du i det hele tatt komme inn i Spania? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Ja det var den da....Mølacovid... Får du i det hele tatt komme inn i Spania? Vi får se. Fanden vet. Er ikke så viktig. Får ligge i badekaret til våren kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg