Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, keizersoze said:

Ok ok. Men  mineralvann midt på natten er jo uansett rimelig luksuriøst... jeg tar en skål på den. din skrytepave som jeg antar ligger med Klopp for at han ikke skal fryse om natten

To ting blir glassklart når jeg leser dette:

1) Du er åpenbart i Ghana, hvor mineralvann om natten kan være luksuriøst.

2) Du har 5.9 i promille.

Prøv å ta Dem selv på Demses nese med pekefingeren, så skjønner Demses at jeg har rett.

Skål og VÅKS.

Lenke til kommentar

En vanlig dag for meg, når det er kompis/er der;

Står opp rundt tolv, spiser solid frokost etter en stund. Så går vi gjerne en laaang tur, 2-4 timer. Med litt frukt, is, brus. Så er det kanskje litt bading. I oppvarmet basseng. Siesta en times tid. Middag på restaurant ca 22-24. Så gjerne litt vorsing m/musikk. Så kanskje ut en tur i 2-3-tiden til 4-5.

Sånn ca dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Granca said:

Står opp rundt tolv, spiser solid frokost etter en stund. Så går vi gjerne en laaang tur, 2-4 timer. Med litt frukt, is, brus. Så er det kanskje litt bading. I oppvarmet basseng. Siesta en times tid. Middag på restaurant ca 22-24. Så gjerne litt vorsing m/musikk. Så kanskje ut en tur i 2-3-tiden til 4-5.

That's what I'm talking about.

• Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

To ting blir glassklart når jeg leser dette:

1) Du er åpenbart i Ghana, hvor mineralvann om natten kan være luksuriøst.

2) Du har 5.9 i promille.

Prøv å ta Dem selv på Demses nese med pekefingeren, så skjønner Demses at jeg har rett.

Skål og VÅKS.

Allright. Kos deg med ditt mineralvann,og jeg med mitt.

Men med en promille på 5.9 så hadde jeg ikke greid dette svaret.. så hah.. Ai shall say these only wonse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

En vanlig dag for meg, når det er kompis/er der;

Sånn ca dette.

Du har det jo ikke ille høres det ut som. Men jeg tenkte på en litt kjip dag.. som feks om det regner eller noe.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (Akkurat nå):

jeg tenkte på en litt kjip dag.. som feks om det regner eller noe.

Det regner jo aldri! Men da kanskje kjøre en tur i fjellene, titte i butikker, se tv, drikke litt. Så restaurant og ut på byen.

Det regner så sjelden at du vil ikke tro det. Spurte en taxisjåfør en gang om når det regnet sist. Tenkte seg litt om, og så sa han ''11 måneder siden''.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Det regner jo aldri! Men da kanskje kjøre en tur i fjellene, titte i butikker, se tv, drikke litt. Så restaurant og ut på byen.

Det regner så sjelden at du vil ikke tro det. Spurte en taxisjåfør en gang om når det regnet sist. Tenkte seg litt om, og så sa han ''11 måneder siden''.

Hehe. Husker her. Da regnet det rundt 11 måneder. Men var ikke så verst. Det var ikke hvr dag det regnet like mye. Men liker jo bedre solskinnet du har da.

Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

Forresten trivelig å se deg tilbake her inne KZ. Du har vært for lenge borte.

Hyggelig å hilse på deg og, og andre. Har tenkt på dere. Er jo faktisk mye hyggeligere her enn, unnskyld uttrykket, mange løkruller som en må forholde seg til på vgd. Men det er nå slik at vgd er nå et artig forum lell, og jeg er ikke våken hver natt...Kekt da at du alltid er våken til 04 00 :)

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...