keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Pusset tærne....! Stoler vi på Deila eller Fagermo for tiden? E Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er bra. Å ta selvkritikk er viktig for så mange ting. Ingen problemer med det når jeg blant så hyggelige, høflige og dyktige folk Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Silence is Golden virker å være en ok sang å spille nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Deila er nok altfor innarbeidet. Men det er jo noen som ønsker å rokke ved det. DD 1 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Deila er nok altfor innarbeidet. Men det er jo noen som ønsker å rokke ved det. DD Alle er jo forskjellig.. men folk her er da hyggelig? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Alle er jo forskjellig.. men folk her er da hyggelig? Ja vi er det ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Alle er jo forskjellig.. men folk her er da hyggelig? I motsetning til et par av skrotingene i Trump-tråden. Der er det noen virkelig trangsynte kasus... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Ja vi er det ... Hehe- Litt morsomt hvor mye vi forandrer vår oppførsel alt etter situasjonen. Vi kan krangle om Molde og Brann, men prate om at jeg er litt forelsket i din mor uten at det plager noen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): men prate om at jeg er litt forelsket i din mor uten at det plager noen. Hø Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Der er det noen virkelig trangsynte kasus... Aldri vært i den tråden tror jeg, men at det er noen far-right folk der tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Granca skrev (3 minutter siden): I motsetning til et par av skrotingene i Trump-tråden. Der er det noen virkelig trangsynte kasus... Det overrasker meg faktisk mr G. Hvordan folk fortsatt kan støtte den fyren. Er du klar for dagens utfordring? Isåfall.. Hva ser noen i ham lenger? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Hø Ikke din mor da.. Selv om hun sikkert er nydelig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Hehe- Litt morsomt hvor mye vi forandrer vår oppførsel alt etter situasjonen. Vi kan krangle om Molde og Brann, men prate om at jeg er litt forelsket i din mor uten at det plager noen. Min mor er 79 ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Ble litt for rart her i kveld. Good night! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Det overrasker meg faktisk mr G. Hvordan folk fortsatt kan støtte den fyren. Er du klar for dagens utfordring? Isåfall.. Hva ser noen i ham lenger? Jeg har tenkt over dette, og har store problemer med å finne noe som helst positivt ved ham. Godt gjort å være så tragisk, egentlig... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Min mor er 79 ... Alder det trumfer ikke personlighet og karisma. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 God natt Deila. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt over dette, og har store problemer med å finne noe som helst positivt ved ham. Godt gjort å være så tragisk, egentlig... Litt synd å si dette, men det beste for amerikanske folk, er vel at han forsvinner. Det er vel det beste han kan gjøre. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Aldri vært i den tråden tror jeg, men at det er noen far-right folk der tviler jeg ikke på. Du vil ikke tro hvor mye de støtter DT. Samme faen han kommer med. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Litt synd å si dette, men det beste for amerikanske folk, er vel at han forsvinner. Det er vel det beste han kan gjøre. Synd, men sant? Definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg