HYYYL Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Deila skrev (3 minutter siden): Men du blir ikke trøtt av å sitte foran pc-skjermen. Sant. Man bør kutte ut lyset fra pc-skjermer, tv og mobil en time før man skal legge seg, spesielt om man har problemer med å sovne. Endret 21. september 2020 av HYYYL Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Sant. Man bør kutte ut lyset fra pc-sjermer, tv og mobil en time før man skal legge seg, spesielt om man har problemer med å sovne. Kom på at jeg kutter ut pc-skjermen nå, og går over til å se litt Community. God natt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): Les en kjedelig bok på sengen, jeg sovner fort når jeg gjør det. Jeg gjør det når jeg leser en interessant eller spennende bok. Kvelden etter må jeg bla 5-6 sider tilbake for å få med sammenhengen ... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): God natt. God natt Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Omg klokken er over 1. God natt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Da legger jeg meg folkens, sovner nok inne fem minutt. God natt! Endret 21. september 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 15 minutes ago, Stormoen33 said: Var oransje her, ikke fullt så red alert da. Kjøp deg maken til min hos Sony for ca 600 spenn: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 TitanSable skrev (6 minutter siden): Dette har jo pågått i 30 år nå. Tro meg: jeg har forsøkt det meste (uten å plage noen lege med dette - de har sikkert viktigere oppgaver å løse). Feil. Sier ikke at en lege kan løse dette, men det kunne jo vært et alternativ å bli henvist til en søvnpoliklinikk. For lite søvn kan/vil gi helsemessige utfordringer over tid. Alle søvnhyieniske tips gjelder for alle, men spesielt de som sliter med søvnplager. Visste dere at det blå lyset fra spesielt pc bruker hjernen tid på å bearbeide/forholde seg til, noen som kan forsterke utfordinger ift. innsovning? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Sovner nok innen tre timer jeg også. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Feil. Sier ikke at en lege kan løse dette, men det kunne jo vært et alternativ å bli henvist til en søvnpoliklinikk. For lite søvn kan/vil gi helsemessige utfordringer over tid. Alle søvnhyieniske tips gjelder for alle, men spesielt de som sliter med søvnplager. Visste dere at det blå lyset fra spesielt pc bruker hjernen tid på å bearbeide/forholde seg til, noen som kan forsterke utfordinger ift. innsovning? Du snakker fornuft den tiden du ikke er på sjømatkjøret. Da har du tunnelsyn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Du snakker fornuft den tiden du ikke er på sjømatkjøret. Da har du tunnelsyn. Tsk, tsk, tsk. Sjømat er, og forblir, sunn fornuft. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Tsk, tsk, tsk. Sjømat er, og forblir, sunn fornuft. Ikke alt. Men så lenge Basselusken ikke er i noen thread, så takler jeg det. Det burde vi skålet for. Med en stakkels nubbe eller to. Det er det verdt. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Ble som sagt bare 6 timer last night, så hiver meg under dyna asap. God natt, alle insomniacs!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 KommersKuse. Anders Baasmo Christiansen spiller virkelig ypperlig i Ran. Herlig gjensyn. Gir serien 8/10. Spenning hele veien, god musikkbruk og gode skuespillere. Tommel opp. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 God kveld trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. september 2020 Forfatter Del Skrevet 22. september 2020 Morgen God, alle fartmeistere!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 God morgen trådteller og trådsneller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg