SirJames™ Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 2 minutes ago, TitanSable said: Er egentlig ingen på vgd som er interresante. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 1 minute ago, SirOwen said: Nå mente jeg på den faktiske kaviartuben. Et pentagram ville vel skapt konspirasjonsteorier. 8? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Just now, TitanSable said: Tror du de klarer å etablere seg i 1. div? De var jo mye på bunnen de siste årene før de rykket ned. Ja. Med et par forsterkninger så tror jeg vi kan være med å kjempe om opprykk via kvalikk derfra. Skikkelig jallaliga. Hvis Høili spytter inn litt penger til en forsvarsspiller og midtbanespiller av klasse, hvorfor ikke gå for det. Laget er veldig samspilt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 dengelgen skrev (25 minutter siden): Stod opp litt over 07:00 i dag Hjelpes. Du vet hvilken dag det er/var? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 2 minutes ago, SirOwen said: Alle er interessante innenfor sitt domene. Jeg mente selvfølgelig utenfor vgd. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 (endret) 3 minutes ago, Mr Fawk said: Hvis Høili spytter inn litt penger til en forsvarsspiller og midtbanespiller av klasse, hvorfor ikke gå for det. Da må dere behandle ham med litt mer respekt. Jeg kjenner noen i den slekten og de fortalte meg at han ikke syntes det var stas (sist gang de var i eliteserien) å legge mye penger inn i klubben for å senere få kjeft for å ikke gi enda mer. Endret 20. september 2020 av TitanSable Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 1 minute ago, TitanSable said: Alle er interessante innenfor sitt domene. Jeg mente selvfølgelig utenfor vgd. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 TitanSable skrev (15 minutter siden): Og i følge en VGD-debattant så hadde vi flaks mot Florø også... Dere hadde uflaks med andre ord. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 4 minutes ago, TitanSable said: Et pentagram ville vel skapt konspirasjonsteorier. 8? Meningen var at nestemann skulle komme med punkt 2. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Da må dere behandle ham med litt mer respekt. Jeg kjenner noen i den slekten og de fortalte meg at han ikke synes det var stas (sist gang de var i eliteserien) å legge mye penger inn i klubben for å senere få kjeft for å ikke gi enda mer. Her er nok oppskriften på noen fotballsupportere. Dessverre. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Her er nok oppskriften på noen fotballsupportere. Dessverre. Eventuelt bare oppskriften på veldig mange mennesker generelt. Mye vil ha mer. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 1 minute ago, SirOwen said: Meningen var at nestemann skulle komme med punkt 2. Hvor komplisert har du tenkt til å gjøre et spørsmål om kaviartuber? Jobber du i statlig administrasjon eller for et av de store konsulentbyråene? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 (endret) 6 minutes ago, TitanSable said: Da må dere behandle ham med litt mer respekt. Jeg kjenner noen i den slekten og de fortalte meg at han ikke synes det var stas (sist gang de var i eliteserien) å legge mye penger inn i klubben for å senere få kjeft for å ikke gi enda mer. Da kan han holde kjeften sin. FFK hører hjemme i Eliteserien, og både FFK og Lisleby som jeg har spilt for i tredjedivisjon, har flydd rundt med navnet hans på drakta. Man må smi mens jernet er varmt i fotball. Forbedre laget når det er fremgang å spore. Trenger ikke være store navn, Chaib eller hva han heter for eksempel. Endret 20. september 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 1 minute ago, TitanSable said: Hvor komplisert har du tenkt til å gjøre et spørsmål om kaviartuber? Jobber du i statlig administrasjon eller for et av de store konsulentbyråene? Javel.....teskjemetoden da: Punkt 2 i lista over: Ting man kan fundere over når man ikke får sove Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): FFK hører hjemme i Eliteserien, Tydeligvis ikke, men de må gjerne klare det. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Just now, SirOwen said: Javel.....teskjemetoden da: Punkt 2 i lista over: Ting man kan fundere over når man ikke får sove Så du var ikke ute etter svaret kun et nytt spørsmål? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ting man kan fundere over når man ikke får sove Da bør man gjøre/lese noe kjedelig, og for all del ikke ligge i sengen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Da bør man gjøre/lese noe kjedelig Funker hver gang faktisk, men man har som regel ligget i senga noen timer først uansett da. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 3 minutes ago, Mr Fawk said: Da kan han holde kjeften sin. FFK hører hjemme i Eliteserien, og både FFK og Lisleby som jeg har spilt for i tredjedivisjon, har flydd rundt med navnet hans på drakta. Man må smi mens jernet er varmt i fotball. Forbedre laget når det er fremgang å spore. Trenger ikke være store navn, Chaib eller hva han heter for eksempel. Men det er ikke Høili sitt ansvar å spytte inn penger til enhver tid. Klubben må drives ansvarlig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg