Elgen. Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Kramer tar det et skritt Det han gjør med øynene når han sier "and I'm loving every minute of it" er priceless! Har sett det klippet 17 (sytten) millioner ganger! 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 SirOwen skrev (39 minutter siden): Er seff boxer som gjelder, og da helst boxershorts. Bruker kun boxere fra Comfyballs. Ingenting annet duger etter det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 I Trondheim sier vi ''bænsert'' om bensinstasjon og ''heimert'' om himkok. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Interessant at man blir litt mer lik George for hvert år som går. I see that now. 2 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Hører på litt Deicide før bingetid Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Det han gjør med øynene når han sier "and I'm loving every minute of it" er priceless! Har sett det klippet 17 (sytten) millioner ganger! Kramer azza...ingen over, ingen ved siden. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Interessant at man blir litt mer lik George for hvert år som går. I see that now. Haha, lyspære gitt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Hadde dere vært her nå, hadde vi vært dritings! I hvert fall jeg og elgen. Preben/Prebers(Yiddos egentlige navn) hadde nok bare nippet til champagnen. Og Premium har de ikke. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Hadde dere vært her nå, hadde vi vært dritings! I hvert fall jeg og elgen. Preben/Prebers(Yiddos egentlige navn) hadde nok bare nippet til champagnen. Og Premium har de ikke. Heeeey? Trenger ikke være Hansa! Endret 22. februar 2020 av Stormoen33 Klargjøring 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hadde dere vært her nå, hadde vi vært dritings! I hvert fall jeg og elgen. Preben/Prebers(Yiddos egentlige navn) hadde nok bare nippet til champagnen. Og Premium har de ikke. Det er korrekt. Aldri en flaske under tusenlappen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det er korrekt. Aldri en flaske under tusenlappen. Er det sant at både mora og faren din heter Preben, Prebers? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er det sant at både mora og faren din heter Preben, Prebers? Nu avslører De for meget om meg, men det er selvsagt korrekt. Preben og Prebers går helt tilbake til vikingtiden i vår slekt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Se og le! Fy faen dette er morsomt! Jeg mener det er nyskapende humor helt i verdensklasse. ''Skulle værre forbanna på snøen!'' Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Nei tar kvelden her, selv om det er vanskelig å rive seg løs fra thread. God natt og sov søtt, hele gjengen. Snakkes i morgen både her og der. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 Noen her inne har glemt å tape over webkameraet sitt.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Nu avslører De for meget om meg, men det er selvsagt korrekt. Preben og Prebers går helt tilbake til vikingtiden i vår slekt. Så Demses er i slekt med den Preben Skallekoser ... før han knuste den skalle? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Fy faen dette er morsomt! Jeg mener det er nyskapende humor helt i verdensklasse. ''Skulle værre forbanna på snøen!'' Jeg er vel muligens av den gamle skolen. Synes Juster, Wesenlund (Fleksnes) var klasse. Humor som ikke gikk på bekostning av person, som vi har sett i nyere tid, men Bård og Harald har gjort mye bra også. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Så Demses er i slekt med den Preben Skallekoser ... før han knuste den skalle? Det er korrekt. Utrolige avsløringer om meg her i natt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Nu avslører De for meget om meg, men det er selvsagt korrekt. Preben og Prebers går helt tilbake til vikingtiden i vår slekt. Nedstammer Dem fra selveste Prebers Hævvenstuen? Norges statsminister, stattholder og yppersteprest i 1187? Og oppfinner av rattkjelken uten støttehjul, samt den første til å foreslå flere enn en eneste ring rundt juletreet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg