Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, Mr Fawk said:

Skulle ønske at jeg skulle jobbe i morgen og ikke torsdag. Trøtt nå, men kommer til å være oppe lenge og fucke opp døgnrytmen, og slite med å stå opp på torsdag. First world problems, men likevel. Får finne en ny serie å glo på.

Enkelt. Vær oppe til langt på natt i natt, og sov til kl 17 i morgen. 

Deretter døgner du, jobber på torsdag, og kan legge deg trøtt og fornøyd torsdag kveld kl 22.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (13 minutter siden):

Skulle ønske at jeg skulle jobbe i morgen og ikke torsdag. Trøtt nå, men kommer til å være oppe lenge og fucke opp døgnrytmen, og slite med å stå opp på torsdag. First world problems, men likevel. Får finne en ny serie å glo på.

Vanskelig balansegang det der. Kjenner til det i perioder som nå når jeg går på skole og ikke jobber fast. Ender med å sove for lenge de dagene jeg ikke har jobb eller skole(eventuelt starter sent på jobb som er veldig ofte), og får dermed ikke sove igjen før langt på natt dagen etter. Fullstendig kaos av en døgnrytme. 

Deltidsjobb, skiftarbeid og studentlivet er en dårlig kombo for døgnrytmen. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Vanskelig balansegang det der. Kjenner til det i perioder som nå når jeg går på skole og ikke jobber fast. Ender med å sove for lenge de dagene jeg ikke har jobb eller skole(eventuelt starter sent på jobb som er veldig ofte), og får dermed ikke sove igjen før langt på natt dagen etter. Fullstendig kaos av en døgnrytme. 

Korrekt, derfor skal jeg legge meg nå. Ny rekord sannsynligvis?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...