Tyttebærtryne Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Bitte litt nubbe. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Skulle ønske at jeg skulle jobbe i morgen og ikke torsdag. Trøtt nå, men kommer til å være oppe lenge og fucke opp døgnrytmen, og slite med å stå opp på torsdag. First world problems, men likevel. Får finne en ny serie å glo på. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bitte litt nubbe. Håper det blir en nubbeseanse med Dem en gang i framtiden. Vi kan spise reker samtidig. Du bor jo i nabolaget. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Bitte litt nubbe. Såpass må fruen tillate, du har vel stablet ved idag? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Mr Fawk skrev (7 minutter siden): Skulle ønske at jeg skulle jobbe i morgen og ikke torsdag. Trøtt nå, men kommer til å være oppe lenge og fucke opp døgnrytmen, og slite med å stå opp på torsdag. First world problems, men likevel. Får finne en ny serie å glo på. Way to go. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Tyttebær er stolt av Mr.Fawk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Såpass må fruen tillate, du har vel stablet ved idag? Nope. Montert baderomsmøbler, etter å ha jobbet til kl. 20.00 (stemplet inn kl. kl. 08.27). Snikskryt? Nei, egentlig ikke. Det er slik det er til tider. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. september 2020 Forfatter Del Skrevet 15. september 2020 9 minutes ago, Mr Fawk said: Skulle ønske at jeg skulle jobbe i morgen og ikke torsdag. Trøtt nå, men kommer til å være oppe lenge og fucke opp døgnrytmen, og slite med å stå opp på torsdag. First world problems, men likevel. Får finne en ny serie å glo på. Enkelt. Vær oppe til langt på natt i natt, og sov til kl 17 i morgen. Deretter døgner du, jobber på torsdag, og kan legge deg trøtt og fornøyd torsdag kveld kl 22. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Nope. Montert baderomsmøbler, etter å ha jobbet til kl. 20.00 (stemplet inn kl. kl. 08.27). Snikskryt? Nei, egentlig ikke. Det er slik det er til tider. Da er nubbe heeelt innafor. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) Mr Fawk skrev (13 minutter siden): Skulle ønske at jeg skulle jobbe i morgen og ikke torsdag. Trøtt nå, men kommer til å være oppe lenge og fucke opp døgnrytmen, og slite med å stå opp på torsdag. First world problems, men likevel. Får finne en ny serie å glo på. Vanskelig balansegang det der. Kjenner til det i perioder som nå når jeg går på skole og ikke jobber fast. Ender med å sove for lenge de dagene jeg ikke har jobb eller skole(eventuelt starter sent på jobb som er veldig ofte), og får dermed ikke sove igjen før langt på natt dagen etter. Fullstendig kaos av en døgnrytme. Deltidsjobb, skiftarbeid og studentlivet er en dårlig kombo for døgnrytmen. Endret 15. september 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Mornings! Jeg skulle ta en liten middagslur og satte alarmen på 19:00, knappe 2 timer fikk holde tenkte jeg. Våknet klokken 23:15!!!!!!!!! Er veldig trøtt for tiden Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Vanskelig balansegang det der. Kjenner til det i perioder som nå når jeg går på skole og ikke jobber fast. Ender med å sove for lenge de dagene jeg ikke har jobb eller skole(eventuelt starter sent på jobb som er veldig ofte), og får dermed ikke sove igjen før langt på natt dagen etter. Fullstendig kaos av en døgnrytme. Korrekt, derfor skal jeg legge meg nå. Ny rekord sannsynligvis? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Sover 10-11 timer ene natten så kanskje plutselig 3-4 timer dagen etterpå når man faktisk skal opp tidlig for å gjøre noe viktig. Kaos. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 God natt godtfolk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Korrekt, derfor skal jeg legge meg nå. Ny rekord sannsynligvis? Det var litt tidligere enn normalt ja, Moen. Du har sikkert godt av det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Deila skrev (10 minutter siden): å sove for lenge Haha, den var god! FOR lenge lizzm... Drømmer du forresten mye om Britta nå for tiden. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Drømmer du forresten mye om Britta nå for tiden. Ser på Community og Britta nå faktisk. For en nydelig pike! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg