Stormoen33 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hører på nabodama som har presset vibratoren inntil veggen hennes slik at jeg skal høre. Det durer noe voldsomt. Detter snart ut av sofaen. Kan du si noe om dette kan være et signal om å ringe på døren henners og be henne dempe seg? Vi følger saken videre når vår korrespondent har fått kontroll på situasjonen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, nu har hele veggen ramlede ned her. Utrolige scener. Dere kan vel endelig se hverandre i øynene nå og danse polka? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kan du si noe om dette kan være et signal om å ringe på døren henners og be henne dempe seg? Vi følger saken videre når vår korrespondent har fått kontroll på situasjonen. Eg har ringe politi, brannvesen og ambulanse. Foreløpig lagt meg i fosterstilling under bordet etter jordskjelvet som ble skapt da veggen raste ned her. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Dere kan vel endelig se hverandre i øynene nå og danse polka? Eg gjøyme meg til Situasjon er under kontroll Mvh Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg har ringe politi, brannvesen og ambulanse. Foreløpig lagt meg i fosterstilling under bordet etter jordskjelvet som ble skapt da veggen raste ned her. Kan du si noe om hvor nabokvinnen og vibratoren befinner seg, vår korrespondent på åstedet? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg gjøyme meg til Situasjon er under kontroll Mvh Den er grei. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 7 minutes ago, Yiddo10 said: sofaen *sofanen 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kan du si noe om hvor nabokvinnen og vibratoren befinner seg, vår korrespondent på åstedet? Henner svømmer rundt i Henners egen stygge efter at voldsomme vann Mengder har forårsaket fullstendig kaos. Har nu tatt på meg Redningsvest. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Tror dette blir for sterke scener for meg! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Har nu tatt på meg Redningsvest. Du er så utrolig barnslig! Flotte saker!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Du er så utrolig barnslig! Flotte saker!! Nei, nu har eg aldrig. Eg går nu og legge meg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Nei, nu har eg aldrig. Eg går nu og legge meg. De ligger jo allerede! Jahdda. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 SirOwen skrev (41 minutter siden): Whamhatere!! Wham Bam Thank You Spaceman' Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 dengelgen skrev (21 minutter siden): Faith No More Fikk endelig sjekka ut tidlig Faith No More, før Patton ankom, og må si at andreskiva deres, Introduce Yourself (1987) var slettes ikke så fæl som en del skal ha det til. Mulig en trenger litt tid på å vende seg til Chuck Mosleys noe mer "søvnige" vokal, enn Pattons, tja, stikk motsatte, men musikken og soundet på skiva er klassisk Faith No More, heftige gitarriff/soloer og flere knallsterke låter, og gir jo ei grei pekepinn på hva som lå i vente knappe 2 år etter. We Care A Lot er vel den mest kjente fra tidlig Faith No More, men Blood og Annes Song er andre høydare, god og funky punk-hard rock. Spoiler 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Introduce Yourself (1987) Den har jeg på vinyl faktisk. Har kun 40-50 album på vinyl. Platespiller som virker har jeg ikke lenger. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Den har jeg på vinyl faktisk. Har kun 40-50 album på vinyl. Platespiller som virker har jeg ikke lenger. Vinyl er nok dessverre et format som jeg aldri har fått noe særlig nært forhold til, men vurderer å kjøpe inn et par, kun for å ramme dem inn og henge på veggen. Samme med et par Laserdiscer som ligger i boden, for har jo ingen Laserdisc spiller, men de få filmene man eier vil nok gjøre seg godt på veggen i stedet. Skal få tatt meg et godt og lengre gjenhør med samtlige av Faith No More skivene, da spesielt Angel Dust og Album of the Year. Herlig blanding av galskap, mørk humor og utrolig tøffe riff/melodier. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 Platespiller...! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Vin Ja, man kan lure. Føsj! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Ja, man kan lure. Føsj! Er demses på druen i aften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg