SirJames™ Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 9 minutes ago, Stormoen33 said: Smash er det Owen mener å ha krav på. ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Haha, den er på, men følger ikke akkurat voldsomt med. Vurderer å legge meg snart. Er veldig trøtt. Den er grei, har ikke sett den filmen du snakket om, tar den opp og får sjekke den ut senere. Uhorvelig mye fotball i morgen og i dagene fremover så det blir kanskje lite tid til film Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Den er grei, har ikke sett den filmen du snakket om, tar den opp og får sjekke den ut senere. Uhorvelig mye fotball i morgen og i dagene fremover så det blir kanskje lite tid til film Høsten reddes av mye fotball om dagen. Også må man opp på hesten igjen når det gjelder trening. Vært svak der det siste halve året. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Storlien er i rød sone, så da sitter du vel i karantene...? Nei, det var fra midnatt nå. Derav panikksalget deres. Var bra med folk der. Kjørte inn i tollkontroll ved Meråker, men vi hadde hverken øl, sprit, røyk eller snus. Andre fikk mer trøbbel, så jeg... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): ? Beklager om jeg tok feil. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Beklager om jeg tok feil. Mye forvirring her nå Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 2 minutes ago, Granca said: Nei, det var fra midnatt nå. Derav panikksalget deres. Var bra med folk der. Kjørte inn i tollkontroll ved Meråker, men vi hadde hverken øl, sprit, røyk eller snus. Andre fikk mer trøbbel, så jeg... Ja, det stemmer jo, jeg trodde vi var kommet lenger enn 12. september. Skyldes drittværet i dag.. https://www.fhi.no/en/op/novel-coronavirus-facts-advice/facts-and-general-advice/travel-advice-COVID19/ Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Mye forvirring her nå Javhel, blir sikkert ikke bedre av at jeg hører på Jan Olson heller. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Javhel, blir sikkert ikke bedre av at jeg hører på Jan Olson heller. Da kjeder du deg ikke! Flott dialekt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Javhel, blir sikkert ikke bedre av at jeg hører på Jan Olson heller. Jeg tror ikke det er helt bra for deg, Moen Mvh Bekymret Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Det har gått et halvt år siden lockdownen alt, ja. For et mareritt det har vært. Hypokonderi, ingen knulling eller nærkontakt med jenter. Fotball som stoppet opp. Nå er ting bedre, PL starter igjen, FFK gjør det bra. Hypokondertaktene begynner sakte men sikkert å avta og det er bare et spørsmål om tid før jeg knuller dritten ut av ei jente igjen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke det er helt bra for deg, Moen Mvh Bekymret Javhel, eg kan informera deg at eg e den 1/16 dels same Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Hater at avisene skriver om sparetips. Får alltid lyst på spareribs! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 SirOwen skrev (8 minutter siden): https://www.fhi.no/en/op/novel-coronavirus-facts-advice/facts-and-general-advice/travel-advice-COVID19/ Hele Nord-Skandinavia (hvis det er et begrep) er gult og har vært det lenge. I sommer krydde det med finner der jeg var på ferie Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Javhel, eg kan informera deg at eg e den 1/16 dels same Strorsteinnes? Er ikke mye samer der Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Strorsteinnes? Er ikke mye samer der Mormor er derfra, vet jo bare det jeg har blitt fortalt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Mormor er derfra, vet jo bare det jeg har blitt fortalt. Den er grei -moren min er fra Troms, det betyr ikke at jeg er halvt same Endret 11. september 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Tror jeg logger av nå, film og slikt venter Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Joiket med en same da jeg satt på 21-bussen tidligere i dag. Endte med at det ble joiket fra alle passasjerene. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Den er grei -moren er fra Troms, det betyr ikke at jeg er halvt same Selvfølgelig ikke, men tror du missforstår, Den siden av slekta er faktisk det. Ikke er jeg halvt same heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg