Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Haha, den er på, men følger ikke akkurat voldsomt med. Vurderer å legge meg snart. Er veldig trøtt. 

Den er grei, har ikke sett den filmen du snakket om, tar den opp og får sjekke den ut senere.
Uhorvelig mye fotball i morgen og i dagene fremover så det blir kanskje lite tid til film

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Den er grei, har ikke sett den filmen du snakket om, tar den opp og får sjekke den ut senere.
Uhorvelig mye fotball i morgen og i dagene fremover så det blir kanskje lite tid til film

Høsten reddes av mye fotball om dagen. Også må man opp på hesten igjen når det gjelder trening. Vært svak der det siste halve året.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Storlien er i rød sone, så da sitter du vel i karantene...? :D 

Nei, det var fra midnatt nå. Derav panikksalget deres. Var bra med folk der. Kjørte inn i tollkontroll ved Meråker, men vi hadde hverken øl, sprit, røyk eller snus. Andre fikk mer trøbbel, så jeg...

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Granca said:

Nei, det var fra midnatt nå. Derav panikksalget deres. Var bra med folk der. Kjørte inn i tollkontroll ved Meråker, men vi hadde hverken øl, sprit, røyk eller snus. Andre fikk mer trøbbel, så jeg...

Ja, det stemmer jo, jeg trodde vi var kommet lenger enn 12. september. Skyldes drittværet i dag..

https://www.fhi.no/en/op/novel-coronavirus-facts-advice/facts-and-general-advice/travel-advice-COVID19/

Lenke til kommentar

Det har gått et halvt år siden lockdownen alt, ja. For et mareritt det har vært. Hypokonderi, ingen knulling eller nærkontakt med jenter. Fotball som stoppet opp. Nå er ting bedre, PL starter igjen, FFK gjør det bra. Hypokondertaktene begynner sakte men sikkert å avta og det er bare et spørsmål om tid før jeg knuller dritten ut av ei jente igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...