Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): WTF, fellesdyne!! No f****** way, det er ihvertfall djevelens verk©™ Det var da voldsomt! Men enig med deg, med fellesdyne våkner man som regel kald og hvis man er heldig kun med en flik av dyna på beina. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Asked and answered, your honour. Orker ikke å regne ut 666 mnd etter din fødsel. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Skal heldigvis til fastlegen i morgen. Blitt så hypokonder at jeg har skrevet ned en liste. Betaler jo for timen og tjenesten. Mulig han ser meg pissed for første gang i morgen. Du stopper ikke medisineringen nå når coronaen har blusset opp igjen, ass. Over mitt lik. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 1 minute ago, Deila said: Skal lett kjøpe et par når jeg får lønning. Trenger det jeg som bor i kollektiv med tre andre, hvor to av dem også liker å game til langt på natt. God investering. Demper lyden godt, og ettersom de er formstøpte så kan man også ligge på siden uten ubehageligheter. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 1 minute ago, dengelgen said: Det var da voldsomt! Men enig med deg, med fellesdyne våkner man som regel kald og hvis man er heldig kun med en flik av dyna på beina. Og jeg som sover såpass lett, våkner jo hvis noen drar i dyna. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Det var da voldsomt! Men enig med deg, med fellesdyne våkner man som regel kald og hvis man er heldig kun med en flik av dyna på beina. Er jo bare å holde fast med ene hånda, syns det er helt uproblematisk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Sover uten ørepropper -kan sovne med radioen på. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Når jeg først mister hodet, så svartner det helt også. Håper det skjer i morgen innpå kontoret hans. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Når jeg først mister hodet, så svartner det helt også. Håper det skjer i morgen innpå kontoret hans. Uvirkelig, Ale. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er jo bare å holde fast med ene hånda, syns det er helt uproblematisk. Det beste er 2 dyner. Alternativt en stor sovepose -som blir bittelitt varmt kanskje? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Skal investere i slike formstøpte ørepropper eg oxo. Trenger ro. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Når jeg først mister hodet, så svartner det helt også. Håper det skjer i morgen innpå kontoret hans. Skal du rasere kontoret? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 Rasere...! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det beste er 2 dyner. Har ikke hatt to dyner på 25 år eller noe. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg trenger ro. Jeg trenger fred. Ikke noe mas. Ikke noe stress. Bare la meg flyte i min egen flow. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har ikke hatt to dyner på 25 år eller noe. Uvirkelig! Jeg bodde i lag med ei som var 1.78 høy og da ble det mye kjemping om dyna Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Kjemping om dyna...! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Jeg trenger ro. Jeg trenger fred. Ikke noe mas. Ikke noe stress. Bare la meg flyte i min egen flow. Du er ganske bortskjemt Ale ... 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Jeg bodde i lag med ei som var 1.78 høy og da ble det mye kjemping om dyna Det er vel ikke høyden som teller deng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg