Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Leteaksjon hver morgen. Får du hjelp av Sivilforsvaret? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Har konkludert med at jeg er et dovendyr som trenger mye søvn for å fungere og som også kan sove 10-12 timer uten problemer hvis jeg har muligheten. Klarte det før, ikke nå lenger. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 3 minutes ago, Deila said: Har konkludert med at jeg er et dovendyr som trenger mye søvn for å fungere og som også kan sove 10-12 timer uten problemer hvis jeg har muligheten. #metoo Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Mine faller ut hver natt. Leteaksjon hver morgen. Samme her. Alltid en av de som har falt ut. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Mine faller ut hver natt. Leteaksjon hver morgen. Mine er formstøpte i silikon, faller aldri ut. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Formstøpte i silikon....! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Har for mye generell angst og uro i kroppen til å sove som når jeg var 19. Sover som regel 6 timer før jobb nå (snart 28). Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 2 minutes ago, Deila said: Formstøpte i silikon....! Hell yeah, måtte skaffe meg noen av skikkelig kvalitet da den forrige dama SNORKET Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): SNORKET Regner med at dette havner på listen? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 2 minutes ago, SirOwen said: Mine er formstøpte i silikon, faller aldri ut. De Justice linket til. Sikkert verdt pengene, 1500 kr eller hva det var. Har fått så god hørsel etter fjerningen av ørevoks at det er ubehagelig. Skvetter mye. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) SirOwen skrev (3 minutter siden): Hell yeah, måtte skaffe meg noen av skikkelig kvalitet da den forrige dama SNORKET Det er djevelens verk ja. Tror ikke jeg hadde taklet å sove fast med en dame som snorker. Hvis jeg ikke får søvnen min blir jeg helt gal. Endret 9. september 2020 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 1 minute ago, dengelgen said: Regner med at dette havner på listen? Snorking er djevelens verk©™, og selvsagt omtalt i kapittel 1. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Biter tenner når jeg skvetter også, så ja. Trenger vel ikke utdype. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: De Justice linket til. Sikkert verdt pengene, 1500 kr eller hva det var. Ja, betalte rundt 1500 kr her: https://www.hantek.no Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Snorking er djevelens verk©™, og selvsagt omtalt i kapittel 1. Når kommer denne boken egentlig? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 2 minutes ago, Deila said: Hvis jeg ikke får søvnen min blir jeg helt gal. Jeg også, da klikker jeg! Dama før det igjen, insisterte på å bruke fellesdyne!!! WTF, fellesdyne!! No f****** way, det er ihvertfall djevelens verk©™ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Når kommer denne boken egentlig? Tror det blir mer omfattende enn Knausgård sine bøker Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Ja, betalte rundt 1500 kr her: https://www.hantek.no Skal lett kjøpe et par når jeg får lønning. Trenger det jeg som bor i kollektiv med tre andre, hvor to av dem også liker å game til langt på natt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Jeg også, da klikker jeg! Dama før det igjen, insisterte på å bruke fellesdyne!!! WTF, fellesdyne!! No f****** way, det er ihvertfall djevelens verk©™ Fellesdyne er djevelens verk ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 2 minutes ago, Deila said: Når kommer denne boken egentlig? Asked and answered, your honour. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg