Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Kool & and the gang -hva er dette? Mye "ukjent" i natt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Kool & and the gang -hva er dette? Mye "ukjent" i natt Faktisk ei meget berømt gruppe! Get down on it og Cherish var to av hit'ene. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Celebration og Fresh også, kommer jeg på. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Cherish Var den videoen de spilte Veldig mye av det som blir vist på VH1 er grupper/artister som har gått i glemmeboken. Tror ikke Deila eller Ale f.eks har hørt om Spin Doctors, men det har jeg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 Celebrate good times, come on! Kul slager det da, omtrent som VÅKS! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): grupper/artister som har gått i glemmeboken Jepp. Mye bra som de unge aldri gidder å sjekke ut. Beatles er vel ukjent for en del nå. Skamme seg! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Jepp. Mye bra som de unge aldri gidder å sjekke ut. Beatles er vel ukjent for en del nå. Skamme seg! Nja, de aller største er vel mer kjente for unge enn "døgnfluene" Jeg hører ikke så mye på ny musikk - men på slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet kunne jeg glatt vært med på "Kvitt eller dobbelt" i pop og/eller metal. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 Kvitt eller dobbelt...! Vel, Bagheera skal på service i morgen, dermed må senga tiltredes tidlig denne morgenen. God natt, alle spørreprogramelskere!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Granca skrev (7 timer siden): Får man betale med cash på bussen nå? Nei, men man får kjøpt periodekort. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 SirOwen skrev (7 timer siden): Det mest brukte uttrykket i Oslo gjennom tidene.. Langt mer fraværende her midtskips. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 1 hour ago, Tyttebærtryne said: Langt mer fraværende her midtskips. Det skal du være glad for. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Tyttebærtryne skrev (3 timer siden): Nei, men man får kjøpt periodekort. Bare bruken av kontanter jeg lurte på. Tar aldri bussen her hjemme. Av og til på Grancen. I phyllen. Hils Deres Hustru og Charmante Børn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Granca skrev (34 minutter siden): Bare bruken av kontanter jeg lurte på. Tar aldri bussen her hjemme. Av og til på Grancen. I phyllen. Hils Deres Hustru og Charmante Børn. Ingen kontanter på buss nei. Kun periodekort, sms-betaling eller app. Du tar taxi hjem fra byen/selskap her hjemme? Hustru og børn hilser tilbake, uvisst til hvem, men høflige er de da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Tyttebærtryne skrev (44 minutter siden): Du tar taxi hjem fra byen/selskap her hjemme? Ja. Eller går. Elsker å gå. Bortsett fra om vinteren. Da er jeg på Grancen eller i badekaret og venter på april. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Ja Taxisjåfører tar vel fortsatt imot kontanter? Rett i lomma det, om man vet om kontantbetaling på forhånd:) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Taxisjåfører tar vel fortsatt imot kontanter? Rett i lomma det, om man vet om kontantbetaling på forhånd:) RILUM hvis jeg ringer kjente i miljøet for å slippe kø, ja. Og det gjør jeg jo. Gidder ikke sitte på med sjåfører som ikke kan hverken norsk, kjøre bil eller gatene i bartebyen. Eller raskeste/billigste veg. Føsj, for en gjeng. Taxibransjen har gått rakt til helvete. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Føsj Du er tidlig oppe i dag? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Du er tidlig oppe i dag? Ja. Skal levere bil på eu nå. Pjoff! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Granca skrev (8 minutter siden): på eu Hjelpes. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg