SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 6 minutes ago, Deila said: Mynter er djevelens verk når man er i utlandet og bruker kontanter. Korrekt, spesielt Euro er et helvete. Bruker kun kort, gidder ikke å ha 50 mynter i lommer jeg ikke har. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Mange taxier tar ikke kort. Og kiosker, minigolf etc. Så man må ha cash uansett. Det går ikke an å ta ut litt kontanter i en minibank og kombinere kort/ kontantbruk altså? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Korrekt, spesielt Euro er et helvete. Bruker kun kort, gidder ikke å ha 50 mynter i lommer jeg ikke har. Skikkelig ille når jeg var i Polen nå sist. Uvirkelig hvor mange forskjellige mynter de hadde. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Just now, dengelgen said: Det går ikke an å ta ut litt kontanter i en minibank og kombinere kort/ kontantbruk altså? Har alltid med 100 Euro når jeg er på GC. Kontantene er kun til buss og taxi. Resten betales med kort, inkl matvarer i matbutikker osv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Har alltid med 100 Euro når jeg er på GC. Kontantene er kun til buss og taxi. Resten betales med kort, inkl matvarer i matbutikker osv. Høres ut som fasit det der, Owen! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Det går ikke an å ta ut litt kontanter i en minibank og kombinere kort/ kontantbruk altså? Det er mulig, men helt uaktuelt for meg. Aldri betalt med kort noe sted, og sånn forsetter det så lenge det går an. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Dick Basse down! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 2 minutes ago, Deila said: Skikkelig ille når jeg var i Polen nå sist. Uvirkelig hvor mange forskjellige mynter de hadde. De er jo EU-medlem, og burde akseptere Euro. Ikke at det gjør saken noe bedre, men.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Dick Basse down! Er du oppe og pisser lsklars skrev (1 minutt siden): Dick Basse down! og disser? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Det er mulig, men helt uaktuelt for meg. Aldri betalt med kort noe sted, og sånn forsetter det så lenge det går an. Du er sær, men har en kompis som ikke har kort. Heller ikke internett eller "smartphone" Du er ikke helt der..... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Smartfåoun? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Smartfåoun? Har du en slik, Lingon? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har du en slik, Lingon? Er ikke smart nok. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Er ikke smart nok. Det var synd. Men du har en EDB-maskin da Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (7 minutter siden): Du er sær Ingen protest der. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): EDB Sjølsagt, ................ og betalingskort har jeg også kontroll på. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Berre piss av Prima Vera på VH1 nå! Utrolig!! Eller var det More than this av Roxy Music kanskje..... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Sjølsagt, ................ og betalingskort har jeg også kontroll på. Da er du hjelpen i alle retninger da Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): More than this av Roxy Music Nydelig låt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Nydelig låt. Jeg hørte coverversjonen av Prima Vera før jeg hørte denne...så litt miljøskadet kan man si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg