Sir Ale Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Får helt noia av hard sjokolade. Chippa en tann i november 2018. Melkesjokolade rett fra kjøleskapet. Grusom opplevelse. Har vært veldig tannhypokonder de siste to årene, og det er slitsomt. Til og med skorpa på pizzaen har blitt en uvenn. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Mine bilder ble litt store, beklager det Slik Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Uvenn med skorpa på pizzaen? Hallo i luken!!!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Lagde meg et polarbrød med nugatti nå, for å kompensere for søtsuget. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Får helt noia av hard sjokolade. Chippa en tann i november 2018. Melkesjokolade rett fra kjøleskapet. Grusom opplevelse. Har vært veldig tannhypokonder de siste to årene, og det er slitsomt. Til og med skorpa på pizzaen har blitt en uvenn. Tror du må drikke mer melk Ale. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Slik Ingen mellomting SI Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Uvenn...! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Til og med skorpa på pizzaen har blitt en uvenn. Frosne pizzaer skal stekes først. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Polarbrød...! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Nugatti? Har ikke hatt i hus siden jeg bodde på hybel på vgs. Men VÅKS og NAM -DeLaila! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ingen mellomting SI Var bare et eksempel på hvordan du gjør det, relativt ekstremt kan man vel si, men det var ditt bilde. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nugatti? Har ikke hatt i hus siden jeg bodde på hybel på vgs. Men VÅKS og NAM -DeLaila! Var igjen fra turen til Femundsmarka i sommer. Tror jeg skal ha en boks med Nugatti fast i skapet så i tilfelle jeg får søtsug. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ohhh prympi rympi stumpi. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Var bare et eksempel på hvordan du gjør det, relativt ekstremt kan man vel si, men det var ditt bilde. Stemmer det -husker Omnia viste oss hvordan man skulle gjøre det, men glemte det igjen. Kanskje neste gang. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Var igjen fra turen til Femundsmarka i sommer. Tror jeg skal ha en boks med Nugatti fast i skapet så i tilfelle jeg får søtsug. Den holder seg lenge i skapet også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kanskje neste gang. Lover du? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Lover du? Hvis jeg ikke glemmer det igjen da.... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Nutella er vel hakket bedre enn Nugatti. Brannfakkel? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Nutella er vel hakket bedre enn Nugatti. Brannfakkel? Alt for lenge siden jeg har spist Nutella. Husker knapt hvordan det smaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg