SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Nattens snacks: Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Voldsomt, Owen. Er ikke helg enda. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Spiser sjokolade rett fra kjøleskapet. Cue kjeft fra Dr Fawk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Just now, Deila said: Voldsomt, Owen. Er ikke helg enda. Jeg vet, så det blir ikke så mye av hver. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jeg vet, så det blir ikke så mye av hver. Våks? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Er ikke dette Off Topic så det holder? https://radio.nrk.no/serie/landsmoete/DMTP01013820 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ho var ganske nice. Petite og relativt liten. 155 kanskje. Fin personlighet, lett å prate med. Hadde tunga mi dypt inni rumpehullet hennes mens ho var i doggy på et tidspunkt. Savner det skikkelig, livskvalieten min har definitivt rast det siste halvåret. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 2 minutes ago, Deila said: Våks? Korrekt, med bittesmå bokstaver våks Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 4 minutes ago, SirOwen said: Spiser sjokolade rett fra kjøleskapet. Cue kjeft fra Dr Fawk. Er du ikke redd for tennene? Altså rett fra kjøleskapet hvor den har vært noen timer også "jafs"? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Hadde tunga mi dypt inni rumpehullet hennes mens ho var i doggy på et tidspunkt. Er det du som skriver de erotiske novellene i Vi Menn? Forøvrig må det være helt jævlig å slikke bæsj! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Bittesmå bokstaver...! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Slikke bæsj...! Mye psykt her nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Er ikke dette Off Topic så det holder? Hører du på dette nå? Er det han Rune Nilsson som står bak dette psyke greiene? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Dere må forresten slutte å poste bilder av godteri nå. Rett før jeg ryker ut for å kjøpe noe selv. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Just now, Ale-Fawk said: Er du ikke redd for tennene? Altså rett fra kjøleskapet hvor den har vært noen timer også "jafs"? Man tilpasser selvsagt tyggekraften i forhold til motstanden. Det lærer man allerede som 5-åring, Dr Fawk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Mye psykt her nå. Hadde du forventet noe annet? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Alt har en pris. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 2 minutes ago, Deila said: Dere må forresten POSTE MASSE BILDER AV GODIS, KOM IGJEN NÅ!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Dere må forresten slutte å poste bilder av godteri nå. Rett før jeg ryker ut for å kjøpe noe selv. Mine bilder ble litt store, beklager det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg