Deila Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Må ut på jakt etter noe nattmat her nå før leggetid.. Sulten. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Ja. jeg skal lukke pcen ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 1 minute ago, Deila said: Må ut på jakt etter noe nattmat her nå Froskelår? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): god natt. Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Trodde jeg skulle være den minst voksne i threads, både her og på vgd. Men man er jo totalt sjanseløs i den konkurransen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Froskelår? Vil helst slippe hjerteinfarkt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 1 minute ago, Deila said: Vil helst slippe hjerteinfarkt. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Går og legger meg. Forventer ingen flere innlegg før jeg er tilbake. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Skal nok være den voksne her nå og legge meg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Vil helst slippe hjerteinfarkt. Froskelår er neppe relatert til hjertesykdommer. Har smakt froskelår en gang for mange år siden. Lårene kom montert på grillpinner i en svær oppsats. Sprikte hit og dit, og så ut som en kjempesvær kråkebolle. Smakte godt da, litt som kylling om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden): Froskelår er neppe relatert til hjertesykdommer. Har smakt froskelår en gang for mange år siden. Lårene kom montert på grillpinner i en svær oppsats. Sprikte hit og dit, og så ut som en kjempesvær kråkebolle. Smakte godt da, litt som kylling om jeg ikke husker feil. Kunne sett for meg at det smaker litt som kyllinglår ja. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Skulle gjerne spist frosk. Og nesten alle pattedyr også. Utenom hund. De er hellige for meg. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 (endret) Katt og hund, der tenker jeg grensen går for meg. Ellers ser jeg ikke på meg selv som så veldig kresen i matveien så smaker som regel på det meste jeg får servert. Endret 6. september 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Er det en by som har blitt laget av rock 'n roll? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 (endret) 6 minutes ago, dengelgen said: Er det en by som har blitt laget av rock 'n roll? Please, ble lei av den låta da jeg hadde hørt den for 500. gang. Eller egentlig etter å ha hørt den 3 ganger.. Endret 6. september 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): Er det en by som har blitt laget av rock 'n roll? Starship har vel laget en. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (8 minutter siden): Er det en by som har blitt laget av rock 'n roll? Ufattelig irriterende låt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Ufattelig irriterende låt. Ja, det er fullstendig korrekt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (11 minutter siden): Er det en by som har blitt laget av rock 'n roll? Ble visst nedstemt dette, Deng. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Ble visst nedstemt dette, Deng. Det var et åpent spørsmål -nå er det - Get my mind set on you som vises Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg