Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Har du vært på Norge Rundt? "Dinna mannen har alder smakt øl, vin kaffi elde røyk" Meh. Hadde ikkje stilt opp der for adle pengane i verda. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Regner ikke det som mat og drikke. Går kanskje 2000/mnd til alt det, men akkurat nå har jeg tre biler. En skal vrakes. Nei, men av de 200k du snakket om så spiser bilen(e) opp 14k i året Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Erre her det er party? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nei, men av de 200k du snakket om så spiser bilen(e) opp 14k i året Ja, det er ikke mye. Tror jeg betaler ca 19K i året til sammen. Har ikke lån. De 200 var bare som et eksempel. Det er vel ganske nære minstepensjon, tror jeg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Erre her det er party? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Granca skrev (1 minutt siden): a, det er ikke mye. Tror jeg betaler ca 19K i året til sammen. Har ikke lån. 19k ja, også skal du bo en plass? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Skulle tro man savnet utelivet etter et halvt år uten å gå ut, men gjør faktisk ikke det. Så bare de samme trynene hver gang uansett. Mange utlendinger og. Jenter er fine de, men det kostbare spillet de spiller og leker deilig er digg å slippe. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): men det kostbare spillet de spiller og leker deilig er digg å slippe. Bedre med Abella SI 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): 19k ja, også skal du bo en plass? Det koster meg ca 50k i året. Men jeg har mer enn det i renter. For min del, altså. Men da er internett, tv, strøm, parkering, vann og kloakk, søppel, vaktmester, brøyting osv inkludert. Og de fleste trenger bare en bil. Har forresten skjønt at bompengene i Bergen er skyhøye. Her er det 14 kr pr passering. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Det koster meg ca 50k i året. Men jeg har mer enn det i renter. For min del, altså. Men da er internett, tv, strøm, parkering, vann og kloakk, søppel, vaktmester, brøyting osv inkludert. Og de fleste trenger bare en bil. Har forresten skjønt at bompengene i Bergen er skyhøye. Her er det 14 kr pr passering. Den er grei, jeg har ikke bil, bruker litt på kollektivt men det blir kanskje 1000 kr i året. Tror jeg er en del billigere i drift enn deg. Men nå er det natt her God natt og sov søtt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Tror jeg er en del billigere i drift enn deg. Det skal godt gjøres, men mulig du har rett. Jeg har dog ingen grunn til å spare, men det ligger liksom i ryggmargen å ikke sløse. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 Hopper i dusjen, deretter snuggle into clean sheets. God natt, alle snugglers!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (11 timer siden): Leser du bare i thread, Moen? Nei, gikk fra pcen uten å lukke den. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 God morgen ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 5 hours ago, dengelgen said: Du sover for lite, deng! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Klarte bare å sove til 12.00 idag. Det var skuffende. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 25 minutes ago, Stormoen33 said: Klarte bare å sove til 12.00 idag. Det var skuffende. 12.30 her, like skuffet som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg