Tyttebærtryne Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hva med dere andre? Jeg får lommepenger av dronninga. Tror neppe hun eller andre mener jeg er dyr i drift. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): 200K i året er nesten 550 kr dagen. Så mye greier jeg ikke å bruke om jeg prøver en gang. Tja, bestille seg take-away middag og et par pils ute så er man fort oppe i 550 kr. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jeg får lommepenger av dronninga. Tror neppe hun eller andre mener jeg er dyr i drift. Du og Ale er ikke så ulike altså..... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Tja, bestille seg take-away middag og et par pils ute så er man fort oppe i 550 kr. 7 dager i uken? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg setter av en del penger til sparing fast, fordi pengene jeg har på brukskonto vet jeg at forsvinner uansett hvor mye som er der.. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): 7 dager i uken? Why not! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Tja, bestille seg take-away middag og et par pils ute så er man fort oppe i 550 kr. Aldri bestilt mat på døra, og aldri smakt pils, så jeg sparer en del der, da. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Aldri bestilt mat på døra, og aldri smakt pils, så jeg sparer en del der, da. Om jeg bestemmer meg for det, så kan jeg være veldig billig i drift, det har jeg bevist for meg selv tidligere. Men akkurat den livsstilen jeg kjører nå.. Med mye mat på døra og pils ute på byen så blir det dyrt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Si man bruker 400 kroner pr dag i gjennomsnitt - men har man da råd om vaskemaskinen ryker? Tannlege? Det er veldig mye man ta med i et slikt regnestykke Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (6 minutter siden): aldri smakt pils, Hæh? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Tror ikke jeg bruker 100 kr dagen på mat og drikke en gang. Kanskje rundt det. Ikke for at jeg sparer, men det er nå bare sånn. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hæh? Ja, du hørte riktig. Aldri smakt øl, vin, kaffe eller røyk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg bruker 100 kr dagen på mat og drikke en gang. Kanskje rundt det. Ikke for at jeg sparer, men det er nå bare sånn. Hva med bilforsikring, årsavgift, service, bompenger og slikt? Har du tatt det med i regnestykke? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Aldri smakt øl, vin, kaffe eller røyk. Dette må Deng gjøre noe med når dere er i Granca. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ja, du hørte riktig. Aldri smakt øl, vin, kaffe eller røyk. Har du vært på Norge Rundt? "Dinna mannen har alder smakt øl, vin kaffi elde røyk" Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hva med bilforsikring, årsavgift, service, bompenger og slikt? Har du tatt det med i regnestykke? Regner ikke det som mat og drikke. Går kanskje 2000/mnd til alt det, men akkurat nå har jeg tre biler. En skal vrakes. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Men jeg tar kvelden. Good night. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Dette må Deng gjøre noe med når dere er i Granca. Det kommer aldri til å skje PÅ Granca(ei øy) eller noe annet sted uanz. Kunne ikke falle meg inn å smake noe av det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Men jeg tar kvelden. Good night. Nattinatt, DeLaila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg