Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Vinduet har stått oppe på rommet her i dag. Er faktisk sykt kaldt! Rim og frost på veggene inne? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. september 2020 Forfatter Del Skrevet 5. september 2020 7 minutes ago, dengelgen said: Sengetøyet? Korrekt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Ikke vært dritings siden nyttårsaften. Men da var det til gangs, såvidt jeg erindrer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Korrekt. Hvor mange sengesett/laken har du? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Rim og frost på veggene inne? Winter is coming. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke vært dritings siden nyttårsaften. Men da var det til gangs, såvidt jeg erindrer. Jeg slår deg med noen dager, tror det var 4,juledag (i hvert fall i romjulen) 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Korrekt. Hvor mye må du minimum ha å rutte med i måneden hvis du skal gå av før tia? (Mistenker at du er dyr i drift..) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg slår deg med noen dager, tror det var 4,juledag (i hvert fall i romjulen) Er det derfor det heter rom-jul? Konsumerte De rom? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Gikk på en skikkelig smell med rom i romjulen for noen år siden. Måtte ringe inn "syk" på jobb dagen etter. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Winter is coming. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Gikk på en skikkelig smell med rom i romjulen for noen år siden. Måtte ringe inn "syk" på jobb dagen etter. Real phlatphyll? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Er det derfor det heter rom-jul? Konsumerte De rom? Jeg drakk ikke rom, på Voss sier dem "melsdagane" om romjul -hallo i luken!!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. september 2020 Forfatter Del Skrevet 5. september 2020 6 minutes ago, dengelgen said: Hvor mange sengesett/laken har du? 2 sett av hver størrelse, bruker 200x220 på sommerdyna, og 240x220 på vinterdyna. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Real phlatphyll? Det var flatfylla 2.juledag ja. Nylig kommet hjem fra Costa Rica og var nok litt for cocky med rom og Eplejuice som jeg blandet for anledningen. Gikk rett vest det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): 2 sett av hver størrelse, bruker 200x220 på sommerdyna, og 240x220 på vinterdyna. Uvirkelig! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. september 2020 Forfatter Del Skrevet 5. september 2020 5 minutes ago, Granca said: Hvor mye må du minimum ha å rutte med i måneden hvis du skal gå av før tia? (Mistenker at du er dyr i drift..) Kommer an på hvorvidt min far lever eller ikke når den tid kommer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Gikk rett vest det. Skinnvest? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kommer an på hvorvidt min far lever eller ikke når den tid kommer. Aha. Hva med dere andre? Jeg er uhyre billig i drift, selv om jeg går mye på restaurant på Grancen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hva med dere andre? Har ikke tenkt så langt..... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 200K i året er nesten 550 kr dagen. Så mye greier jeg ikke å bruke om jeg prøver en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg