Elgen. Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Det lyser rødt. Har vi sending? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 Snart passerer vi Bildequiz-thread. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Tanker? https://www.tv2.no/nyheter/11624572/ Kjenner jeg ikke akkurat gleder meg til jeg skal ut på boligmarkedet selv i denne byen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Fakta er på bordet hva Sancho angår. Til og med pålitelige Christian Falk (tier 1 som Romano) sa det i en Liverpool-podcast jeg hørte på. Han får forlate klubben om Dortmund mottar et bud på cirka 100 millioner pund. Sancho vil flytte hjem til England, den personlige kontrakten er ikke noe problem, og draktnummer 7 står og venter på ham. Tipper budet tikker inn etter at vi har solgt overflødige spillere som Smalling og Romero, får vel rundt 25 mill pund til sammen for de to ca. Sancho kommer til å bli en Man Utd-spiller snart. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Tanker? Bad og toalett på gangen? Da leier jeg heller Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Bad og toalett på gangen? Da leier jeg heller Ja samme her. Skal jeg betale flere millioner for en leilighet skal jeg ha eget bad og toalett. Hallo i luken! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 3 minutes ago, Deila said: Tanker? Med all respekt for de som vil bo midt i gryta, det å gi 2,8 millioner for 32 kvadrat er GALSKAP. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) SirOwen skrev (1 minutt siden): Med all respekt for de som vil bo midt i gryta, det å gi 2,8 millioner for 32 kvadrat er GALSKAP. Jeg har ingen interesse av å kjøpe midt i gryta sånn som tilstandene er her nå. Havner nok utenfor sentrum med 99% sikkerhet. Endret 3. september 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Bildquiz-tråden har 38k -blir vel en stund til vi passerer den? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Havner nok utenfor sentrum med 99% sikkerhet. Åfarnes? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Bad og toalett på gangen? Det der blir bare helt feil. 2.8 mill uten bad? Ærlig talt! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Åfarnes? Da var litt langt unna. Men skal godta litt reisevei til jobb. 30-40 min en vei får holde. Bare synd jeg konkurrerer med 1 million andre om samme reise vei i Oslo og omegn. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nye Molde Kommune har forresten verdsatt leiligheten min til 2,95 mill i forhold til eiendomskatt, det var jo hyggelig av dem siden de aldri har vært her ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 Just now, Deila said: Jeg har ingen interesse av å kjøpe midt i gryta sånn som tilstandene er her nå. Havner nok utenfor sentrum med 99% sikkerhet. Godt å høre. Her får man frisk luft og eget toalett til samme prisen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=189258294 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 5 minutes ago, dengelgen said: Bildquiz-tråden har 38k -blir vel en stund til vi passerer den? Drøye tre uker, more or less. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Bare synd jeg konkurrerer med 1 million andre om samme reise vei i Oslo og omegn. Du får melde deg på Boligjakten på TV3 med Karianne som hjelper deg.... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Godt å høre. Her får man frisk luft og eget toalett til samme prisen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=189258294 Ikke helt det jeg er ute etter som førstegangskjøper i en alder av 25, men skjønner poenget! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 Kjipt å drikke cola rett etter FF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg