Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Hvitt står jo for uskyld, som hvit brudekjole feks Var ikke mye uskyld over dem to jeg har giftet meg med si ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Regner med at du er allergisk? Det er korrekt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Var ikke mye uskyld over dem to jeg har giftet meg med si ... Shots fired! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Kan det være skrattede du skrattede så lenge av? Du skal ikke se bort fra at du er inne på noe. Takk for Demses tilbakemelding. Jeg skriver det ned og ser om jeg kan bygge videre på detter. Ny rapport vil efter sigende komme i morgen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Shots fired! Det er det vel ikke? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Det var no som svarte, nå er vannet borte her. Skandale! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, Stormoen33 said: Det er det vel ikke? Neivel. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Forrige natt fant jeg på et skikkelig morsomt ord. Våknet av at jeg synes det var skikkelig gøyalt, skrattede lenge før jeg sovnet igjen. Den største tabben var at jeg ikke skrev det ned, så nå er det glemt. Ordet var ''muntrasjonsråd''. Noe de færreste vet hva betyr. Hint: Jeg er det. Og du. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det var no som svarte, nå er vannet borte her. Skandale! Ingen varsling på SMS heller? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Var ikke mye uskyld over dem to jeg har giftet meg med si ... Det var vel i gamledager det var sånn at bruden skulle være jomfru. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Skandale! Ikke djevelens ve...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Katter er ondskapsfulle skapninger ... Herlige skapninger takk! Han er en fantastisk koselig pus så jeg tenker det er verd det. Så har jeg bare meg selv å takke da. Endret 1. september 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, Stormoen33 said: Ingen varsling på SMS heller? Niks. De pleier jo å varsle på mail og sms når de skal ta vannet. Her lukter det 3dje verdenskrig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Det var vel i gamledager det var sånn at bruden skulle være jomfru. Jau, men sjølsagt, ein kunne jo ikkje ha gardstausane gåande med dei slottedrenger. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, dengelgen said: Ikke djevelens ve...? Jo, det også! Jeg skal da for f... dusje før jeg legger meg ?? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Ordet var ''muntrasjonsråd''. Noe de færreste vet hva betyr. Hint: Jeg er det. Og du. Utroligt, nu har eg aldrig igjen.. For øvrigt, kan der være Mor Teresa, som skildres her?: "hun var et populært muntrasjonsråd på sykehuset" 1 Lenke til kommentar
Diskusjonsnomaden Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Lagde bruker her nå. Oppriktig bekymret for Ale denne gangen. Var noe med måten han skrev innlegget på. Noen måte å få kontakt med ham? "Forlater denne verden i natt" er en ganske dramatisk melding. Endret 1. september 2020 av Diskusjonsnomaden Ville utfylle innlegget. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, Diskusjonsnomaden said: Lagde bruker her nå. Eller 7. mai. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jo, det også! Jeg skal da for f... dusje før jeg legger meg ?? Aiai, en skitten mann går til sengs i skittent sengetøy. Spår stygge scener her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg