Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Jeg har en tilståelse å komme med ... Må innrømme at jeg rettet opp fadeseklippingen fra lørdag idag. Er 95% fornøyd nå. Da vet dere det. Takk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ganske liten kjeft, med andre ord. Eg rakk dessverre ikke studere dette godt nok da eg ikkje hadde med min Forstørrelses Glass i jobb i dag Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Er så mange som gjentatt lyver både her inne og på vgd. Mange av dem er utestengte på en eller to av disse fora. Svært fortjent. Man skal ikke lyve. Unntakene er når kvinner spør om det de har på seg/kjøpt er fint, eller de spør om de har lagt på seg. Og noen til. Men hvite løgner er tillatte. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du hører på Iron Maiden? Nei, det har jeg hørt på før. Aldri vært noen stor fan. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) dengelgen skrev (4 minutter siden): Såpass ja! Ja, men eg har også ein tilståaelse au kjema med Eg danser nu lambada i stuggo til Deilas naboer Endret 1. september 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, Yiddo10 said: Eg rakk dessverre ikke studere dette godt nok da eg ikkje hadde med min Forstørrelses Glass i jobb i dag Er dykkar sjølvaste sherlock HolmeS ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) HYYYL skrev (3 minutter siden): Min katt gjør det heller ikke selv om han har bodd hos meg i mange år. Hadde vært koselig ja. Huff.. Kjedelige greier! Dette er verdens undergang, i tell you! SirOwen skrev (3 minutter siden): Er det ikke bedre å få sove i fred? Får jo ikke det når katta okkuperer soverommet.. Er fosterhjem for katta og har blitt anbefalt å ha et eget rom til han hvor han kan blir vandt til omgivelsene.. Som betyr at jeg for tiden sover på sofaen. Ikke akkurat så optimalt men alt for den skjønne pusen.. Pusen har forøvrig aldri blitt håndtert av mennesker før han kom til meg.. Så dette kan ta tid. Mye tid. Endret 1. september 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er dykkar sjølvaste sherlock HolmeS ? Jau, men Sjølsakt. Eller Derricks far, som eg også er kjent som her i Oslo. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Man skal ikke lyve. Unntakene er når kvinner spør om det de har på seg/kjøpt er fint Haha Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, Granca said: Men hvite løgner er tillatte. Hvorfor heter det hvite løgner? Hvorfor ikke svarte løgner? Grønne løgner (alias MDG, by the way)? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, Omnia vincit amor said: sofaen Her inne heter det sofanen. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hvorfor heter det hvite løgner? Uskyldige løgner. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Dykkar...! Deres på bokmål der altså Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, HYYYL said: Uskyldige løgner. Så hvite er synonymt med uskyldige, altzzå. Interessant. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Så hvite er synonymt med uskyldige, altzzå. Hvitt står jo for uskyld, som hvit brudekjole feks 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Forrige natt fant jeg på et skikkelig morsomt ord. Våknet av at jeg synes det var skikkelig gøyalt, skrattede lenge før jeg sovnet igjen. Den største tabben var at jeg ikke skrev det ned, så nå er det glemt. Endret 1. september 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden): Får jo ikke det når katta okkuperer soverommet.. Katter er ondskapsfulle skapninger ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, Yiddo10 said: Forrige natt fant jeg på et skikkelig morsomt ord. Våknet av at jeg synes det var skikkelig gøyalt, skrattede lenge før jeg sovnet igjen. Den største tabben var at jeg ikke skrev det ned, så nå er det glemt. Kan det være skrattede du skrattede så lenge av? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Katter er ondskapsfulle skapninger ... Regner med at du er allergisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg