SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, dengelgen said: God morgen trådtreller og trådsneller! Du er en kløpper på å finne snertne babes, deng! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg har en tilståelse å komme med ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): vad tycks? Skuldertrekk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, Granca said: Så er det enighet om at Moen, Owen and myself er de hissigste i tråden? Nå skal det sies at jeg er sint i 2-3 minutter før det går over. Tiltredes. Går relativt fort over her også, med mindre det er berettiget med kontinuerlig harme. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Good 4 you. Ale med en dramatisk exitmelding, vad tycks? Tror ikke et sekund på det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Du er en kløpper på å finne snertne babes Der har du meg, ja! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jeg har en tilståelse å komme med ... Spenningen stiger....... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Er det nå opplest og vedtatt at dette er en blanding av sofa og divan? Dette er nok korrekt. Jeg ser det jo nå når sofanen har kommet i hus. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Jeg har en tilståelse å komme med ... Du har gått over til Heineken? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Ale med en dramatisk exitmelding, vad tycks? Here we go again sier jeg bare. Er vel aktiv igjen i morgen eller i løpet av uka. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, Deila said: Here we go again sier jeg bare. Er det ulv-ulv syndromet som slår ut i full blomst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): God morgen. Hvorfor kan ikke katten min gjør det der og? Kanskje fordi han kun har vært hos meg siden fredag? Joda, men hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Du har gått over til Heineken? Nei nu har eg aldrig høyrt på makan!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Var på jobb i går. Hun ene nye virker betatt av meg. Pratet mye. Stappet 1/4 av et salathode i kjeften hennes, for å få henne til å holde kjeft. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Er det ulv-ulv syndromet som slår ut i full blomst? Ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei nu har eg aldrig høyrt på makan!! Du hører på Iron Maiden? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan ikke katten min gjør det der og? Kanskje fordi han kun har vært hos meg siden fredag? Joda, men hadde vært kjekt. Min katt gjør det heller ikke selv om han har bodd hos meg i mange år. Hadde vært koselig ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Just now, Yiddo10 said: Stappet 1/4 av et salathode i kjeften hennes, Ganske liten kjeft, med andre ord. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 2 minutes ago, Omnia vincit amor said: Joda, men hadde vært kjekt. Er det ikke bedre å få sove i fred? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Stappet 1/4 av et salathode i kjeften hennes, for å få henne til å holde kjeft. Såpass ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg