Sir Ale Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Upamecano er alt jeg har på hjernen nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Gleder meg til denne solstrålen skal føre Spurs mot nye høyder: Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Livet blir gøyere med litt slalombrus innabords. Polets nye slagord. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Polets nye slagord. Er så enig også. Bra slagord det der, Granca. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): denne solstrålen Denner... Hadde Mou vært en frukt, så hadde Hanner vært en sitron. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Er så enig også. Bra slagord det der, Granca. Slalombrus hadde sikkert passert alko-lovgivningen også? SÆRLIG! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Denner... Hadde Mou vært en frukt, så hadde Hanner vært en sitron. Gleder meg allerede til neste sesong er over. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Hvem i thread hadde drukket samtlige under bordet? Tror Tyttebær er hard med nubben sin. Mulig Granca også, men han drikker så sjeldent så blir nok raskere full da. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Doherty er en god back da. Men tviler på at Mou lar han være like offensiv som han var i Wolves. Var som en ekstra spiss iblant, godeste Doherty. FPL-gull. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 1 minute ago, Deila said: Hvem i thread hadde drukket samtlige under bordet? Tror Tyttebær er hard med nubben sin. Mulig Granca også, men han drikker så sjeldent så blir nok raskere full da. Hvis jeg får jukse med et par liners innimellom så kan jeg drikke hur mycket som helst. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Gleder meg allerede til neste sesong er over. Minner Demmers paa at Hanner Mou efter sigandes aldri har vært daarligere enn nr 24 i sin andre sesong. Så LITT grunn til optimisme er det da sannelig. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Denner... Hadde Mou vært en frukt, så hadde Hanner vært en sitron. Evt. et råttent eple. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Denner... Hadde Mou vært en frukt, så hadde Hanner vært en sitron. Har du noengang smakt ampalaya? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Hvem i thread hadde drukket samtlige under bordet? Tror Tyttebær er hard med nubben sin. Mulig Granca også, men han drikker så sjeldent så blir nok raskere full da. Du er nok favoritten i den kåringen, men jeg tåler en del jeg også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Hvis jeg får jukse med et par liners innimellom så kan jeg drikke hur mycket som helst. Men slikt pulver driver vi jo ikke med, Ale. Så det er ikke lov. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Hvem i thread hadde drukket samtlige under bordet? Jeg kan drikke meg selv under bordet, null problem. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Jeg kan drikke meg selv under bordet, null problem. Du ramler jo bare ned trappen du. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): ampalaya Jeg bør styre unna denne skjønner jeg? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Just now, Deila said: Men slikt pulver driver vi jo ikke med, Ale. Så det er ikke lov. Det er notert. Skamme meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg