BrorneDin Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Herregud, for et søtt lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Fjernet et innlegg. Personangrep og fokus på person er forbudt. Dette har vi snakket om tidligere. Kommentarer tas på PM til meg og ikke i tråden. Når vi skriver at det ikke skal kommenteres så mener vi også gifer og eventuelle andre reaksjoner som f.eks gif/smiley osv. Endret 21. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 ✡️ leve USA og ISRAEL og med det gone fra diskusjon.no moderatorene skal få ønsket sitt oppfylt , å være her inne alene. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Så stille her inne.. Ja ja, folk kommer nok etterhvert når klokka nærmer seg midnatt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Når skal du få sett El Aura og Johnny Stecchino, Dengelgen? Dere andre bør også se dem, altså... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Har ikke sett Johnny Tannpirker, men har sett La vita è bella fra samme mann. Den er veldig god. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Granca skrev (11 minutter siden): El Aura og Johnny Stecchino, Er på Watchlista mi men der har jeg ca. 300 filmer!! Tar sin tid. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Har ikke sett Johnny Tannpirker, men har sett La vita è bella fra samme mann. Den er veldig god. Tannpirkern er faktisk mye bedre. Har den på dvd. Man ler lenge og godt! Bananscenene er ubetalelige. Benigni er litt Chaplin. Ikke Oona. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Denne er til Omnia, som digger rolige låter, som meg. En av tidenes deiligste. Hør og nyt! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Granca skrev (57 minutter siden): Når skal du få sett Chocolat, Granca. Burde jo absolutt være noe for deg? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Ingenting slår Cannibal Ferrox, kongefilm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Granca skrev (51 minutter siden): Denne er til Omnia, som digger rolige låter, som meg. En av tidenes deiligste. Hør og nyt! OOoooo Dette var ikke ille! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Chocolat, Granca. Burde jo absolutt være noe for deg? Har sett. Elsker franske filmer. Den er 4,5/6 for meg. Amelie er best fra Frankrike. Foran Les Enfants du Marais, Tell no-one, Jean de Florette, Manon og kilden, Bienvenue chez les Ch'ti, Tysteren, Tango(Philippe Noiret, Etegildet og mange fler. Alle dette er seksere(elgen!), og anbefales selvsagt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): OOoooo Dette var ikke ille! Nei, hør den et par ganger. Kommer en oppfølger om noen minutter. Du vil fryse på ryggen! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Etegildet Har sett og det er ikke en sekser, hallo i luken! Nå kan jeg ikke fransk da, kanskje det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Nei, hør den et par ganger. Kommer en oppfølger om noen minutter. Du vil fryse på ryggen! Hørt War on drugs før? Var en admin som anbefalte denne, helt sjukt bra musikk: Granca skrev (3 minutter siden): Har sett. Elsker franske filmer. Den er 4,5/6 for meg. Amelie er best fra Frankrike. Foran Les Enfants du Marais, Tell no-one, Jean de Florette, Manon og kilden, Bienvenue chez les Ch'ti, Tysteren, Tango(Philippe Noiret, Etegildet og mange fler. Alle dette er seksere(elgen!), og anbefales selvsagt. Husker jeg så Amelie for mange herrens år siden. Fantastisk film. Har dog ikke sett mange franske filmer skal jeg være ærlig. Men de er utrolig flinke på drama! Endret 21. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Hørt War on drugs før? Var en admin som anbefalte denne, helt sjukt bra musikk: Liker ikke denne rytmen. For swingaktig. Men jeg liker kampen mot dop!!!!!!!!!! All dop er for kjøtthuer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Liker ikke denne rytmen. For swingaktig. Men jeg liker kampen mot dop!!!!!!!!!! All dop er for kjøtthuer! Hva med denne? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Hva med denne? Litt bedre, men ikke min type musikk. Her skal du få oppfølgeren. Talent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg