Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kanskje en snusboks eller to Neppe. Norsk taxfree, i tilfelle. Ikke alko? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Brus og candy handler jeg på Nordby. Og noen kler i Sportshoppen. Også spiser litt på Burger King. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): patentverket De må jobbe veldig flittig med dine herjinger Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 Just now, Granca said: Hva bruker du å kjøpe med fra Granca, hvis det er noe? Ingenting, reiser kun med håndbagasje. Å stå pissetrengt og vente på kofferten (som ikke kommer) ved bagasjebåndet er djevelens verk©™ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke alko? For mye stress å drasse på Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Også spiser litt på Burger King. Mener du Max? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 I natt skal jeg forlate eder før jeg skal sove, Netflix kaller ... God natt godtfolk! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 4 minutes ago, dengelgen said: De må jobbe veldig flittig med dine herjinger Noen må holde liv i byråkratiet her til lands. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Just now, SirOwen said: Mener du Max? Burger King på vei tilbake der, hvor Godishuset her. Max er for åpent for meg å sitte som ikke liker folk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): For mye stress å drasse på Ikke stress å legge det i kofferten. ''Alt'' er billigere på G enn på taxfree. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): ''Alt'' er billigere på G enn på taxfree. 12- pakning med pils i kofferten? Tror ikke det Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): reiser kun med håndbagasje. I alle?? Har du saker og ting liggende hos din far? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): 12- pakning med pils i kofferten? Tror ikke det Sprit. Nesten gratis. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 3 minutes ago, Ale-Fawk said: Burger King på vei tilbake der, hvor Godishuset her. Max er for åpent for meg å sitte som ikke liker folk. Usikker på hvilken du mener, men Burger King ble nedlagt i slutten av mai. Max har faktisk gode burgere, og en helt sjef Lyxshake. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 2 minutes ago, Granca said: I alle?? Har du saker og ting liggende hos din far? Nei, bare en kjøleboks. Bruker jo nesten ikke klær der nede, og vasker i vaskemaskin når det trengs. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Sprit. Nesten gratis. Er det så billig at det lønner seg å begynne å drikke sprit og røyke altså? Uvirkelig! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er det så billig at det lønner seg å begynne å drikke sprit og røyke altså? Uvirkelig! Lønner seg aldri å røyke. Kan vel bruke sprit som gave, kanskje? 10% av norske priser på en del varer. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Men bare tull å sitte her å snakke med dere om Sverigeturer som aldri kommer til å skje mer på grunn av covid-19. Det samme med koseturene mine til Oslo for å bange jenter. Hater mennesker av natur, så får holde meg og chille her i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 4 minutes ago, SirOwen said: Usikker på hvilken du mener, men Burger King ble nedlagt i slutten av mai. Max har faktisk gode burgere, og en helt sjef Lyxshake. Har ikke vært i Swe siden februar. Burger King var ved Eurocash eller hva faen det heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg