Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Nei, men sjølvsakt ei. Eg e Morellens far. Etter en snabb enquete , så fastslår jeg at detter har slått ned som en bombe i morellmiljøet! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 1 minute ago, Granca said: Men litt ulevelig med munnbindpåbud. Man gidder ikke det på ferie, lizzm. Jeg vet, så egentlig var det like greit at turen min ble kansellert i år. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jeg vet, så egentlig var det like greit at turen min ble kansellert i år. Forståelig. Blir det dobbel dose neste gang da? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 1 minute ago, Granca said: Forståelig. Blir det dobbel dose neste gang da? Vel, jeg håper jo på en tilnærmet dobbel dose i mai, men gudene vet hva Covid-19 finner på fremover. Hva med deg, fortsatt planer om å dra ned til vinteren? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 (endret) Jau, da kan eg rapportere live fra nyttårsaften i Oslo i fjor Utrolige scener her med fyre opp som aldri før. Endret 30. august 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 2 minutes ago, Yiddo10 said: Jau, da kan eg rapportere live fra nyttårsaften i Oslo i fjor Utrolige scener her med fyre opp som aldri før. Er det lov att fyyyyre opp moreller i den himmel? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Hva med deg, fortsatt planer om å dra ned til vinteren? Absolutt. Men hvem fanden vet hva som skjer nå fremover. Tar det som det kommer, bare. Jeg MÅ jo absolutt ingenting. Har ikke leid noe der, men det er sikkert billig nå, hvis man tar sjansen. Que sera, sera. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Er det lov att fyyyyre opp moreller i den himmel? Jau, her i Oslo har det akkurat blitt lovlig. Eg fyrede sjøl moreller mot min nabo i Aftens. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 2 minutes ago, Granca said: Tar det som det kommer, bare. Er nok eneste måten, ja. Ser frem til pensjonistlivet, da skal jeg kjøpe en båt og bo i den mens den er ankret opp i Puerto de Mogan. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Jau, da kan eg rapportere live fra nyttårsaften i Oslo i fjor Utrolige scener her med fyre opp som aldri før. En enorm prestasjon! Fyrer opp noe mango og litchi nå, i ren morellmangel. Skandaløst, selvsagt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 Just now, Yiddo10 said: Jau, her i Oslo har det akkurat blitt lovlig. Eg fyrede sjøl moreller mot min nabo i Aftens. Utroligt! Sjølv har eg berre fyrt opp rips og blaabaer, men litt vanskeleg att sjå dei i mørket. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): kjøpe en båt og bo i den mens den er ankret opp i Puerto de Mogan. Så herlig frekt! Fiske sin egen middag av og til, da. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 2 minutes ago, Granca said: Fiske sin egen middag av og til, da. Nemlig. Men dusjen kaller, og noen senoritas i drømmeland. God natt, alle nyttårsfeirere!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Har allerede nå bestemt meg for å gå helt uten lue og mamelukker denner nyttårsaften. Har lært utrolig mye om festing i natt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (41 minutter siden): i drømmeland. Hvor lenge har du planlagt å jobbe, da? Ikke til 67, vel? Lenke til kommentar
Bjarte_1 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 HYYYL skrev (9 timer siden): Får se litt serier da. Snakkes. God morgen Hyyyl. Nå er foten helt fin igjen, litt øm Akilles sene, men hevelsen borte. Pussige greier. Nå er det bare å prøve å få ukas kjedeligste dag til å gå. Har du hatt ferie iår? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 11 hours ago, Granca said: Hvor lenge har du planlagt å jobbe, da? Ikke til 67, vel? Håper å ha råd til å førtidspensjonere meg ved 62 års alder. Det blir mindre pensjon ut av det, men samtidig er jeg i harnisk over det jeg mener er ALTFOR høy pensjonistalder. Man skal liksom ha helse til å nyte pensjonistlivet også, og gjennomsnittlig er det ikke mange år igjen hvis man skal "løpe i hamsterhjulet" helt til man er 67... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): Håper å ha råd til å førtidspensjonere meg ved 62 års alder. Det blir mindre pensjon ut av det, men samtidig er jeg i harnisk over det jeg mener er ALTFOR høy pensjonistalder. Man skal liksom ha helse til å nyte pensjonistlivet også, og gjennomsnittlig er det ikke mange år igjen hvis man skal "løpe i hamsterhjulet" helt til man er 67... Vanskelig å være uenig i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg