Deila Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Har vel nevnt at jeg har festet med Hanner Snorthug på Grancen? Da gikk det i sølle Smirnoff Ice. Undelig mye lurere. Møtte Northug på Magaluf. Husker han tok en random telefon som noen prøvde å ta bilde av han med, og kastet den til helvete. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ja, for satan! Nubbe på deg i kveld, Grancen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 (endret) "Vi har ikke kontroll" kan det meldes fra Malmø. Kan vi melde om det samme senere i dag når SIAN skal holde appell foran stortinget? Utrolig glad for at jeg oppholder meg særdeles lite i sentrum av Oslo. Endret 28. august 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Er det her det diskuteres. Jau, men sjølsakt, detter er den diskusjon.no, her diskutera me laust og fast. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Møtte Northug på Magaluf. Husker han tok en random telefon som noen prøvde å ta bilde av han med, og kastet den til helvete. Hadde han gjort det med oss, så hadde me sjølvsakt karatesparkede hanner. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Møtte Northug på Magaluf. Husker han tok en random telefon som noen prøvde å ta bilde av han med, og kastet den til helvete. Jasså? Ikke pent av noen av dem. Har også festet med Giske. Han tafsede inte paa mig. Føler dog at det begynner å danne sig et mønster her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Nubbe på deg i kveld, Grancen? Nei. Ikke smakt alko siden tidlig mars. Har jo vært reiseleder i Magaluf, så er litt kjent. Var dette møtet på Grabbarna Grus eller Den glade Viking, måske? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Må sende meldekort. Hva tenker du om at sparkesykler snart blir godkjent i Fredrikstad? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hva tenker du om at sparkesykler snart blir godkjent i Fredrikstad? Hva tenker De om at trehjulssykler stadig er saa uglesett? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Nei. Ikke smakt alko siden tidlig mars. Har jo vært reiseleder i Magaluf, så er litt kjent. Var dette møtet på Grabbarna Grus eller Den glade Viking, måske? Husker lite fra de 10 dagene jeg var på fylletur i Magaluf, men regner med det var Grabbarna ja. Var som regel der vi var ute. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Har også festet med Giske. Han tafsede inte paa mig. Føler dog at det begynner å danne sig et mønster her. Det gjør det, hørt dette helt siden han var "kulturminister" for lenge siden og dro rundt på festivaler og var liksom en av gutta. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Hadde han gjort det med oss, så hadde me sjølvsakt karatesparkede hanner. Jau, men sjølvsagt. Eg karatesparkede hanner i denner ballestein. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Hva tenker du om at sparkesykler snart blir godkjent i Fredrikstad? Brenn dem! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 (endret) Granca skrev (7 minutter siden): Nei. Ikke smakt alko siden tidlig mars. Utroligt. Har ikke smakt alko siden rundt kl 20:15 i går. Kjenner abstinensene allerede. Endret 28. august 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Må ut og pylse litt nu. L8r, boiz! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Granca skrev (7 minutter siden): Hva tenker De om at trehjulssykler stadig er saa uglesett? Eg blir så phettens forbannet Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Jau, men sjølvsagt. Eg karatesparkede hanner i denner ballestein. De er nu min store supermann, SjølSakt Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Brenn dem! Der er Dem rett på sak, imponerandes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg