Biggus Dickus Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (2 minutter siden): Flott at have Dem til bake i thread….Demses har vært dypt savnet. Takk.. Vært på ferie i Peru og solgt panfløyter. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Art-Vandelay skrev (1 minutt siden): Vært på ferie i Peru og solgt panfløyter. Og i morgen går turen til Kina....om jeg ikke husker helt feil ? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Tror Justine digger Joker. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (5 minutter siden): Og i morgen går turen til Kina....om jeg ikke husker helt feil ? Tja, muligens.., evnt Nord Korea og Kambodsja Må teste ut om Østen er klar for norske skolebrød, og bli milliardær på det Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (27 minutter siden): Børre Børre og du er mine beste venner på thread….hiver nu inn på 2 PFere og en Zopiklone 7,5 mg.....skyller ned med en bjørnunge fra Tromsø....selvsagt kjøpt på polet. Endret 21. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 Good night, slaves! Sweet dreams, moahahaha ? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Art-Vandelay skrev (9 minutter siden): klar for norske skolebrød Du og Lars er som to dråper vann.....skulle nesten tro dere var en eggede siamesiske tvillinger. Endret 21. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Art-Vandelay skrev (12 minutter siden): Kambodsja Støtter ikke Pol Pot....men kan godt tenke meg pot på polet. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Må være bløtkokt egg da, siden jeg er en bløt og sensitiv mann 2 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Sitat Herlig å sove på madrass i egen bås i fjøset. Endret 21. februar 2020 av Fjøs tran sen 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) Art-Vandelay skrev (8 minutter siden): Art-Vandelay skrev (8 minutter siden): bløt Blir De også "litt blaut"....av denne Braut ? Endret 21. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Da er det vel snart nok for i kveld/natt. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Granca skrev (7 timer siden): Ok, dere rockere, da skal jeg servere så hard musikk som jeg er i stand til å sette pris på. Forventer selvsagt hånlatter over hvor lite rocka jeg er. Noe som jo stemmer 100%. Selv hørte jeg på den nye plata til Ozzy Osbourne. Musikken er for gamlinger unntatt den siste låta som var en ung person som sang med. Begynner jeg å bli hjernevasket av NRK MP3 som spiller de siste kule låtene? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Stormoen33 skrev (3 timer siden): God natt! God natt....men med denne type natterangling vil du jo aldri kunne vinne den morgenkonk. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) 11 hours ago, Granca said: Ok. Kanskje du ikke digger det? Er jo ofte ltt søtt. Jeg bruker uansett å steke dem LENGE på ganske lav varme. Under folie først, etter at jeg har penslet dem med søt bbc-saus. Så tar jeg dem ut, pensler dem på nytt på begge sider, skrur opp varmen litt. Når de da ser ferdige ut, så spiser jeg dem, kun med coleslaw til. Passer jo utrolig godt sammen. Om demses hadde laget BBC-sausen selv, så ville demses nok fått den mindre søt om ønskeligt 11 hours ago, Granca said: ..med litt lite kjøtt på beina, så kan man nesten ikke grille dem på slutten. Da blir jo alt tørt. Tålmodighet er stikkordet, som med det meste av matlaging. Hva behager er de kanibal? Feil meme, men den var så fin. Har vel ikke hatt en så trøtt fredag morgen på en god stund nå! Endret 21. februar 2020 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 (endret) 11 hours ago, Granca said: Sopp og bearnaise er jo saker fra Satan sjøl! Sopp kan smake ganske godt. Går an å bruke annen saus. Synes selv at bernaise saus er litt oppskrytt. Her har garantert asiaterne eller noen gourmetkokker andre saus alternativer. 11 hours ago, Granca said: Ok, dere rockere, da skal jeg servere så hard musikk som jeg er i stand til å sette pris på. Forventer selvsagt hånlatter over hvor lite rocka jeg er. Noe som jo stemmer 100%. Hva i alle dager. Var dette klippet servert for å behage den fjøs tran se? Jeg ser gutten ride på det som kunne se ut som en dame.. Spoiler Ride the Beauty Nei, dette er ikke vage hint om transvetisme en gang. 9 hours ago, Stormoen33 said: Hva gjør det til en Lyx negerbulle? Ser ut som vanlig kokosbolle? Granca, har de noen innspill? De er jo en selverklært ekspert på bollemus.. Endret 21. februar 2020 av G Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 i måneskinn gror ingenting ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg