Elgen. Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Gjentagende rør, piss og gnål Mye av den sorten ja Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Man skal bare ha ett favorittlag utenom byen man kommer fra i Norge. Absolutt patetisk når jeg ser startelver og knaxern juble i Real Madrid-tråden. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. august 2020 Forfatter Del Skrevet 22. august 2020 Nattens snacks: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Justice 96 skrev (3 minutter siden): Fint. Det er jammen på tide i så fall. Mer åpenbar trolling er det vanskelig å finne. Gjentagende rør, piss og gnål, dag ut og inn. Helt ubegripelig at det får fortsette. Det er jo helt åpenbart. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Endelig ferdig med husvasken. Nu røker eg cigar mens eg står på balkiss og viser V-tegn som berre hanner Winston Churchill kan. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Man skal bare ha ett favorittlag utenom byen man kommer fra i Norge. Absolutt patetisk når jeg ser startelver og knaxern juble i Real Madrid-tråden. Hører en del på fotball-podcaster (Heia fotball, Football Ramble Daily BBC 5 live) og det virker som det er bare nordmenn som har et favorittlag i hver jævla liga -hallo i luken!!!! Alexander Schou heier på VIF, Tottenham og Real Betis (som et eksempel) Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Nattens snacks Så god ut. Selges den over alt? Pek meg i riktig retning, takk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Man skal bare ha ett favorittlag utenom byen man kommer fra i Norge. Absolutt patetisk når jeg ser startelver og knaxern juble i Real Madrid-tråden. Nå har jo Startelver tidligere skrevet at han ble født i Madrid, og bodde sine første tolv år der, så jeg vil påstå det er forståelig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Endelig ferdig med husvasken. Nu røker eg cigar mens eg står på balkiss og viser V-tegn som berre hanner Winston Churchill kan. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Startelver tidligere skrevet at han ble født i Madrid Utrolig avsløring her nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Haha, det er så deilig. Jeg hyller det, klasse. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): viser V-tegn som berre hanner Winston Churchill kan. Jau, men nu har eg aldrig høyrt på makan!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Betis, greit nok som et underholdende tilleggslag. Men Liverpool og Real Madrid møttes i en CL-finale. Kan ikke heie på begge. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Nattens snacks: General Classic her Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Utrolig avsløring her nå. Jau, De kan tru eg datt av stolen då eg leste da Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg heier på Barca og Real Madrid. Alt etter hvem som er best. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men nu har eg aldrig høyrt på makan!! Halloen, Naboen ble like Chokkerede som Dem. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Jammen ordnet seg med det som kunne blitt en problematisk start på høstens termin på uni. Bare å ta tak i ting, så ordner ting seg som oftest. For faen!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Betis, greit nok som et underholdende tilleggslag. Men Liverpool og Real Madrid møttes i en CL-finale. Kan ikke heie på begge. Har sikkert sagt dette før men Brann møtte Lierpool i Cup Winners Cup kvartfinalei 1997, mange som jeg kjenner hadde da Liverpooldrakt på seg. Jeg stilte med Brann-skjerf Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. august 2020 Forfatter Del Skrevet 22. august 2020 (endret) 7 minutes ago, Justice 96 said: Så god ut. Selges den over alt? Pek meg i riktig retning, takk. Rema 1000 som har tatt inn denne fra Isbjørn Is, som egentlig bare selges fra Isbilen. Men de er kjempegode, og selges til lav pris, kun kr 15,- pr stk. Kjøpte 10 stk i går. Endret 22. august 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg