Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (14 minutter siden):

Tror jeg sendte PM til Stormoen en gang. Må ha vært full. Tror jeg bommet med tema og spørsmål.

Husker det, tenker fortsatt på problemstillingen, beklager at jeg ikke har gjort oppmerksom på at svar kan ta "noe" tid. Det var ganske alvorlig og /eller komplisert det du ønsket svar på.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Husker det, tenker fortsatt på problemstillingen, beklager at jeg ikke har gjort oppmerksom på at svar kan ta "noe" tid. Det var ganske alvorlig og /eller komplisert det du ønsket svar på.

Det er klasse. Jeg lover at vente tålmodig. En hedersmann som Dem skal selvsagt få all den tid Dem trenger til at komme tilbake med deres kløktige svar.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (34 minutter siden):

Det er klasse. Jeg lover at vente tålmodig. En hedersmann som Dem skal selvsagt få all den tid Dem trenger til at komme tilbake med deres kløktige svar.

Jau, men sjølsakt eg skal nu se på denner spørsmål med nye auge. Svar kjem om ikke ei så lang stund. ( Fri i morgen!!!!)

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Jau, men sjølsakt eg skal nu se på denner spørsmål med nye auge. Svar kjem om ikke ei så lang stund. ( Fri i morgen!!!!)

Jeg sier bare; har ikke tid til annet enn fritid før skolen begynner på mandag. Da skal det kriges igjen.

For øvrig flott håndtert svar i PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...