Granca Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): The Stranglers - Golden Brown nå -tror ikke jeg har hørt den før -merkelig sang Liker den. Men snodig, ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Sade - Smooth operator nå Mye cheesy saksofon på 80-tallet SI Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Rick Astley kommer med Never gonna give you up... Flott. Liker selvsagt Stock, Aitken, Waterman-musikk, kommers som jeg er. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Sade By Your Side. Fantastico! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): kommers som jeg er. Glemte en k der Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Sade Flott dame. PS: Stranglers, og spesielt frontfiguren (?) var mannssjåvinistiske, jfr. låta jeg la ut. Kongemannen ville nok vært fornøyd. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Glemte en k der Men i alle...? Er jeg avslørt? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 7 minutes ago, Tyttebærtryne said: Da venter krakken og repet i garasjen. Her blir det klining med flytoget.. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Her har dere en småshady gjeng også. En av dere mest poppe og kjente låter, men de har en del mer rocket gull også. Mye ordspill i tekstene, eks. "Put your hands down my pants, and I`ll bet you feel nuts". Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Her blir det klining med flytoget.. Au da, du skal jo i en eske etterpå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er jeg avslørt? Hehe -leste i originale OT-tråden og ble overrasket av den lille aktiviteten generelt der -kunne jo gå 23 timer uten innlegg -hallo i luken!!!!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Au da, du skal jo i en eske etterpå. Ikke jeg, ikke f... om jeg skal invaderes av mark og tusen andre slimete småkryp som spiser meg opp innenfra. Aske strødd på sjøen, ferdig med det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Her blir det klining med flytoget.. Synes mitt forslag om å slå av TV-en var mye bedre men men det er jo meg.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hehe -leste i originale OT-tråden Var vel litt aktiv der. Noe tullprat som måtte på print. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 You and me baby ain't nothin' but mammals. So let's do it like they do on the Discovery Channel. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Ikke jeg, ikke f... om jeg skal invaderes av mark og tusen andre slimete småkryp som spiser meg opp innenfra. Aske strødd på sjøen, ferdig med det. Fair enough, men en kling med toget behøver ikke legge igjen mye. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 1 minute ago, dengelgen said: Synes mitt forslag om å slå av TV-en var mye bedre men men det er jo meg.... Mye taler for at du har rett i det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Var vel litt aktiv der. Noe tullprat som måtte på print. Da jeg entret thread rundt 1. desember 2019 var det 1 dag (husker ikke datoen) at det var 886 innlegg!!!!!!!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Kan ta cashout på 200 kr, men føler meg trygg på at Bayern høvler over Lyon i morgen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Fair enough, men en kling med toget behøver ikke legge igjen mye. Jeg venter jo til toget står stille. Kline med flytoget er en videreutvikling av det psyke fenomenet "tree huggers". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg