Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Granca said:

Ja, hvis man faktisk må KUNNE noe, så ramler vel de fleste av i dag.

Det har jo gjennom tiden vært noe for enhver smak i leken. Oppgaven under gjorde at jeg ramlet av da jeg så den. Den ble lagt ut i 2009, lenge før det var sjakk på tv, og det var jo bare de sjakkspillende deltakerne som forstod hva som foregikk. Jeg mener fremdeles at det er en av de sykeste oppgavene i lekens historie (men de andre er ikke enige med meg).
image.png.d0af84cc1ad0dcdb5b5c7765392cfc44.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
TitanSable skrev (2 minutter siden):

Det har jo gjennom tiden vært noe for enhver smak i leken. Oppgaven under gjorde at jeg ramlet av da jeg så den. Den ble lagt ut i 2009, lenge før det var sjakk på tv, og det var jo bare de sjakkspillende deltakerne som forstod hva som foregikk. Jeg mener fremdeles at det er en av de sykeste oppgavene i lekens historie (men de andre er ikke enige med meg).
image.png.d0af84cc1ad0dcdb5b5c7765392cfc44.png

Hæ! ?

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
2 minutes ago, dengelgen said:

Du fins andre ting å gjøre enn å være på forum, mye psyke ting på vgd før midnatt så jeg måtte ta en liten pause og tenke på hva jeg gjør med livet mitt. ?

Det var det da. Hadde tenkt å gi meg på 18k selv, men innså når kvelden kom at livet mitt var fullstendig tomt uten vgd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Ja, selvsagt den eneste konklusjonen jeg kan komme til også ;D

dengelgen skrev (Akkurat nå):

Ja, selvsagt den eneste konklusjonen jeg kan komme til også ;D

Har dere ingen andre hobbyer? Noe må det vel være. Vet jo at Alex ser en god del film, og fordyper seg i det. Og det er vel jaktsesong på noe nå også, elgen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...