ilpostino Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Lol, vær forsiktig, kanskje han tar det som en invitasjon til noe mer ? Du har rett. Kanskje han biter også. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 ? 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Justice 96 skrev (13 timer siden): Ja, jeg liker det. Mye bedre å ha det sånn, med moderatorer som faktisk kommuniserer med brukerne og sier i fra. I tillegg til moderatorer og admins, har også forumveiledere, for eksempel meg, Henrikwl og Bjerknez som gjerne bistår hvis dere lurer på noe og kan gjøre noen små modereringer som å splitte,slå sammen tråder og lignende. SirOwen skrev (13 timer siden): Test Jepp, skal lese gjennom regelverket nå. Måtte bare teste multiquoting først. På forumet har vi også en egen tråd for testing, her: Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (52 minutter siden): ? Hei Lars Åssen hund har du og hva heter den Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (10 timer siden): Sover selvsagt ikke. Tidlig enda. Men denne tråden kommer til å få mange innlegg. Bare halvparten av gjengen som har kommet over enda... De har tabbet Dem ut, elg! Må se Ove. Han er ond. Antagelig tv-historiens verste personlighet. Åssen er været i Trondheim i dag ? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (4 timer siden): For en sykt deilig tråd dette her. Lun stemning. Ikke noe tull. Enig med deg Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (3 timer siden): Hvorfor står det 0 innlegg på profilen min når jeg har postet fler? Borbje. Søtt navn, hvordan fant du på det ? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Etter Toy Sorbitzen. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Etter Toy Sorbitzen. Høres ut som en cheezy skuepsiller for filmer som bedriver voksenopplæring. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 ilpostino skrev (Akkurat nå): film Apropos: Ditt nick er navnet på en av historiens aller, aller beste filmer! Il Postino/Postmannen. Håper og tror du tok det derfra. Anbefales selvsagt på det aller, aller sterkeste for dem som ikke har sett den! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Apropos: Ditt nick er navnet på en av historiens aller, aller beste filmer! Il Postino/Postmannen. Håper og tror du tok det derfra. Anbefales selvsagt på det aller, aller sterkeste for dem som ikke har sett den! Ja, nicket mitt er hentet fra den filmen. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (15 minutter siden): Etter Toy Sorbitzen. Toy Sorbitzen..! Hvem i all verden er det lars ? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 ilpostino skrev (14 minutter siden): Høres ut som en cheezy skuepsiller for filmer Skuepsiller ! Hva er det ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Art-Vandelay skrev (2 minutter siden): Skuepsiller ! Hva er det ? En sil som er såpass liten av en må skue etter den når den brukes. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Etter Toy Sorbitzen. Den må jeg tygge litt på... 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Den må jeg tygge litt på... Google er din venn, og du forstår.. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Google er din venn, og du forstår.. Ja. Jeg har fått en følger her inne. Gjett hvem. Har du også? 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Jadda, er så koselig så. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 ilpostino skrev (11 minutter siden): En sil som er såpass liten av en må skue etter den når den brukes. Husk å alltid se igjenom innlegg før de postes, godt tips Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (5 minutter siden): Jadda, er så koselig så. Er det forbudt å følge noen her inne ? Spør for en god venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg