Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, TitanSable said:

Det er ikke jeg som har forfattet den (selv om jeg eier domene). Det er mine HF-venner som står for innholdet.

Har ikke lest mye i HF-trådene, men mener bestemt jeg deltok en gang. Hvordan vet man at ikke deltagerne finner ut av dette vha reverse google image search?

Lenke til kommentar
Just now, SirOwen said:

Har ikke lest mye i HF-trådene, men mener bestemt jeg deltok en gang. Hvordan vet man at ikke deltagerne finner ut av dette vha reverse google image search?

Da jeg begynte var det ikke noe problem siden det ikke fantes reversert søk. Senere så ble det et problem, men vi må jo bare stole på hverandre. Og gleden av å løse oppgaver med reversert google søk kan ikke være stor.

Jeg og WhiteMagic la opp en felle en gang og tok en jukser og etter det så roet det seg litt. Nå er det så få igjen i leken at det er veldig rolig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spiste en underlig, men velsmakende middag nå. Delte en baguette i to, tok halve med en Brie(MED smak) med digre røde druer på, og den andre halve med en ganske så sterk blåmuggelost med fikensyltetøy. Jævlig godt, men vi får se om magen tåler det.
Og ja, jeg våger å kalle det middag!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...