Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Med, selvsagt! Hjelpes!!!!! Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) 1 minute ago, SirOwen said: Wtf..... Det er ikke jeg som har forfattet den (selv om jeg eier domenet). Det er mine HF-venner som står for innholdet. Endret 20. februar 2020 av TitanSable Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Hjelpes!!!!! Kombinasjonen pepperoni & ananas er bærre lekkert. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Hjelpes!!!!! Jeg har servert barna mine pizza med tunfisk, reker og ananas uten at barnevernet grep inn. Alt er lov! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 Just now, TitanSable said: Det er ikke jeg som har forfattet den (selv om jeg eier domene). Det er mine HF-venner som står for innholdet. Har ikke lest mye i HF-trådene, men mener bestemt jeg deltok en gang. Hvordan vet man at ikke deltagerne finner ut av dette vha reverse google image search? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Jeg har servert barna mine pizza med tunfisk, reker og ananas uten at barnevernet grep inn. Alt er lov! Denne var vill. Er glad i banan på pizza selv. Unorsk, men deilig. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Sitat Utrolig lite prat om natt kjoler og urin på thread….hva kan år saken være ? Endret 20. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 Just now, Fjøs tran sen said: natt kjoler og urin Er bare såå 2019. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (4 minutter siden): Alt er lov! Ja, det mente Dr. Öteker også. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er bare såå 2019. Vil du hevde at temaet nærmest er reaksjonært ? 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Just now, SirOwen said: Har ikke lest mye i HF-trådene, men mener bestemt jeg deltok en gang. Hvordan vet man at ikke deltagerne finner ut av dette vha reverse google image search? Da jeg begynte var det ikke noe problem siden det ikke fantes reversert søk. Senere så ble det et problem, men vi må jo bare stole på hverandre. Og gleden av å løse oppgaver med reversert google søk kan ikke være stor. Jeg og WhiteMagic la opp en felle en gang og tok en jukser og etter det så roet det seg litt. Nå er det så få igjen i leken at det er veldig rolig. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (3 minutter siden): hva kan år saken være ? Vi er ikke på VGD? 1 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 6 minutes ago, SirOwen said: Har ikke lest mye i HF-trådene, men mener bestemt jeg deltok en gang Minst 3 ganger siden du står med 3 poeng i adelskalenderen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Nå er det så få igjen i leken at det er veldig rolig. Ja, hvis man faktisk må KUNNE noe, så ramler vel de fleste av i dag. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Vi er ikke på VGD? Nei.... men på "VGD Off-topic" Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 1 minute ago, Granca said: Ja, hvis man faktisk må KUNNE noe, så ramler vel de fleste av i dag. Det kommer ikke så mange nye til på vgd heller så da blir det de samme gamle deltakerne. Kanskje de må bytte forum. 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Det kommer ikke så mange nye til på vgd heller Det var jo en stund et jevnt tilsig av "brødre i ånden"...men de forsvant jo en etter en. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Spiste en underlig, men velsmakende middag nå. Delte en baguette i to, tok halve med en Brie(MED smak) med digre røde druer på, og den andre halve med en ganske så sterk blåmuggelost med fikensyltetøy. Jævlig godt, men vi får se om magen tåler det. Og ja, jeg våger å kalle det middag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg