Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Granca skrev (1 minutt siden):

Det er det dummeste jeg har hørt! Dette er selvsagt umulig.

Beklager, dette var svært lite gjennomtenkt av meg, men satan. Døgnet mitt er snudd. Merker jeg gleder meg til skolen begynner neste mandag, og at man kanskje får litt jobb igjen. Hadde vært behagelig å snu døgnet tilbake til normale tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Beklager, dette var svært lite gjennomtenkt av meg, men satan. Døgnet mitt er snudd. Merker jeg gleder meg til skolen begynner neste mandag, og at man kanskje får litt jobb igjen. Hadde vært behagelig å snu døgnet tilbake til normale tider.

Du får finne roen frøken. Fortsetter utbruddet så blir det vel begrenset med skole også. 

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (3 minutter siden):

Du får finne roen frøken. Fortsetter utbruddet så blir det vel begrenset med skole også. 

Foreløpig satt opp halve semesteret med Zoom og halve med fysisk. Er forberedt på at alt sammen blir på Zoom, men er så naiv at jeg har troen på at man kanskje kan klare holde det hele til lokale utbrudd, som man fort kan få kontroll over. Mest sansynlig skjer ikke det, så man får finne andre måter å sysselsette seg selv på.

Men jobb kan det bli litt av siden man for øyeblikket jobber innen en sektor der det er stort behov.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Foreløpig satt opp halve semesteret med Zoom og halve med fysisk. Er forberedt på at alt sammen blir på Zoom, men er så naiv at jeg har troen på at man kanskje kan klare holde det hele til lokale utbrudd, som man fort kan få kontroll over. Mest sansynlig skjer ikke det, så man får finne andre måter å sysselsette seg selv på.

Virker nå som du har bra kontroll uansett utfall.. Det er jo gode ting:) Håper selvsagt du har rett med din optimisme, men ja.. du vet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...