Granca Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden): Var for ung til å oppleve MTV i sin storhetstid Du er vel '85-modell, så vidt jeg erindrer? Men du vet utrolig mye om film og musikk, det skal du ha. Flotte interesser. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Er vel ganske kjent hvilken video som var først ute på MTV, men synes når at Trevor Horn og The Buggles hadde langt mer å by på enn kun den ene video-hiten: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Vanessa er en godjente: 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Granca skrev (10 minutter siden): Flotte interesser. Ja, kunne nok hatt langt "verre" interesser, og musikk og film har vel vært noe som har gitt meg utrolig mye glede, de siste 20 årene, til og fra. Men glad man enda har VH1-Classic, selv om det kanskje kan bli noe mye av de samme videoene, kanskje ikke så rart, når slagordet deres er: "Absolutely None of Todays New Music" Men blir stadig positivt overrasket over hvor ofte de faktisk dytter inn videoer av artister man aldri har sett eller hørt før, eller videoer av band man kjenner til, men ikke visste fantes ei musikkvideo av den og den låta. Endret 16. august 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 dengelgen skrev (9 minutter siden): Vanessa er en godjente: Var litt mer interessert i intervjuet med Sebastian og Snake jeg da ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Var litt mer interessert i intervjuet med Sebastian og Snake jeg da ... Så faktisk ikke videoen før jeg postet men ser nå at det var en advarsel til deg der ang. plenklipping! Deicide er et noldusband, med Glenn Benton som den største noldusen. Men som sagt Vanessa er en godjente! EDIT Skid Row har jeg ikke hørt på.... Endret 16. august 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden): Men blir stadig positivt overrasket over hvor ofte de faktisk dytter inn videoer av artister man aldri har sett eller hørt før Du tenker selvsagt på Zoom med Fat Larry's Band? Deilig låt. Men ganske så ukjent her, tipper jeg. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Men som sagt Vanessa er en godjente! Var hun ikke sammen med salige Lemmy i en periode? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Var hun ikke sammen med salige Lemmy i en periode? Vet ikke men Warvick navnet fikk hun fra Ricky Warvick som var i bandet "The Almigthy" Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Granca skrev (6 minutter siden): Du tenker selvsagt på Zoom med Fat Larry's Band? Deilig låt. Men ganske så ukjent her, tipper jeg. Ukjent terreng for meg, men er jo noe sjarmerende med tidligere musikkvideoer på MTV, da lenge før Madonna, Prince, Michael Jackson osv med Pepsi, Coca-Cola og Disney i ryggen, sørget for at alle de mindre aktørene med mini-budsjett videoene, ble fullstendig smadret bort og vekk, av de med tilgang på budsjetter på størrelse med hele spillefilmer, og de ble vel nærmest som små mini-filmer å regne, kjente regissører, spesial effekter og kjendiser hyra inn osv. Moro når musikken var mest i fokus, og det kunne plutselig dukke opp en gjeng lurvete og ustelte rockere, som bare sto og glante inn i kameraet, men det fungerte jo utmerket, klart tidlig utgave av MTV hadde vel kanskje ikke all verdens tilgang til musikkvideoer, så nesten alle som hadde tilgang til et hjemmekamera, og litt talent med det instrumentale, hadde vel kanskje litt bedre sjanse tidligere ut, enn senere. Endret 16. august 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Frank.N.Steen skrev (12 minutter siden): artister Er forresten fan og beundrer av Vince Clarke. Utrolig hva han fikk til i forskjellige sammenhenger. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Dette burde vel være noe for Ale 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Vince Clarke Har litt sansen for tidlig Depeche, men også Yazoo, hvor han i hop med Allison Moyet gjorde jo flere flotte og store synth-låter, men var vel i grunn lite der toppet Winter Kills: 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Husker dere VTV som gikk på TV2? Cathrine Gehrken var programleder Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Husker navnet, ikke programmet, det tyder vel på at hun var ganske pen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Husker navnet, ikke programmet, det tyder vel på at hun var ganske pen? Fant ikke et bilde fra VTV-tiden men hun er damen til Arne Hjeltnes 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): også Yazoo Og Erasure, da! For ikke å glemme the Assembly, med denne hit'en. Feargal Sharkey(fra The Undertones) kjent for A good Heart, ble hyret inn som sanger. Svært vellykket. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 dengelgen skrev (9 minutter siden): Warvick navnet fikk hun fra Ingen nær relasjon til Warwick Davis altså. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 DJ Stormoen med nok en perle sent på natten, vi håper den settes pris på. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Fant ikke et bilde fra VTV-tiden men hun er damen til Arne Hjeltnes Yikes!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg