Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Sårt og flott!

Ja, og noe av det siste bandet måtte gjøre for sitt "kjære" plateselskap, var å opptre på div pop-show, med ganske så u-poppa musikk, der åpenbart ikke var egnet for den type anledninger, og han skulle da sitte å mime til ei låt med en meget personlig og vond tekst, om sin bror (denne låta var nærmest albumet kom ei "singel" og ble påtvunget bandet i siste liten) og hans rus avhengighet, foran et publikum med unge mennesker som forventet seg dansevennlig pop og moro, snakk om motpoler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (7 minutter siden):

Fått sett Euro Trip enda, Frankenstein?

Har dessverre blitt fint lite med filmkikking siste ukene, knapt 1 om dagen. Men har Euro Trip friskt i minnet, i hop med et dusin andre filmer, så får håpe man får sett den senere i år. Kanskje Netflix eller lignende filmsider har den inne?

Angående Talk Talk videoen du la ut, er det Steve Winwood på orgel? Tenker i musikken, ikke videoen, for husker jeg kan banne på at hans navn dukka opp i forbindelse med The Colour of Spring, og elsker de massive veggene med orgel spredt utover på det albumet.

Nydelig video også forresten.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

men savner tiden da de hadde VJ'er som spilte musikkvideoer

Type Headbangers Ball og lignende? 

Var for ung til å oppleve MTV i sin storhetstid, men så jo alltid innom før og etter skoletid på midten av 90-tallet, og alltid noe nytt og interessant, samt Beavis and Butthead og andre animerte tv-show.

Vi endte vel opp med ei skandinavisk MTV utgave en del år senere, hvor blant andre datteren til Erik Thorstvedt var vel MTV hallo-dame en stund, men dette var jo lenge etter at kanalen hadde Jumped the Shark og vel så det.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (5 minutter siden):

Nå hadde ikke vi MTV da jeg var "liten" men savner tiden da de hadde VJ'er som spilte musikkvideoer

Jau men sjølsakt, du har jo meg. me roar ned no med ei klinelåt, dei som ikkje er oppdrukne bør gjæra det 

 

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (Akkurat nå):

Type Headbangers Ball og lignende? 

Var for ung til å oppleve MTV i sin storhetstid, men så jo alltid innom før og etter skoletid på midten av 90-tallet, og alltid noe nytt og interessant, samt Beavis and Butthead og andre animerte tv-show.

Vi endte vel opp med ei skandinavisk MTV utgave en del år senere, hvor blant andre datteren til Erik Thorstvedt var vel MTV hallo-dame en stund, men dette var jo lenge etter at kanalen hadde Jumped the Shark og vel så det.

Ja -da Charlotte? Thorstvedt kom inn i bildet var jeg forlengst lei hele greiene. 
Var vel mer britisk MTV vi fikk se før det. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...