Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tror den som ble bra var fra Rema sin grillserie, den var det ok med kjøtt på. Pakket den i folie med all væske som var i vakumposen o la den på grillen ved lav varme og satte på lokk. Etter en stund, åpnet jeg folien og satt på lokket igjen. Det ble bra. Flott. Er vel like greit å ''koke'' det mørt først. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Det er fordi det er pause, og da kan flere leke med ballene sine samstundes enn ellers. Dette er vel en ganske vanlig aktivitet på Granca eller husker jeg feil nå? Mulig dette heller var i boblebadet på danskebåten når jeg tenker meg om. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Mange mateksberter her. Anbefaler dere å gjøre ting enklere. Lag dere en bifftallerken i helgen for eksempel. Stek rikelig med strimla kjøttbiter, ha pommes frites til. Av grønnsaker anbefaler jeg agurk, tomat og champignon. Bland kjøttet med grønnsakene og det vil smake himmelsk. Saus til dette er bernaise. Hell det over krydret og saltet pommes frites og nyt maten Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Mange mateksberter her. Anbefaler dere å gjøre ting enklere. Lag dere en bifftallerken i helgen for eksempel. Stek rikelig med strimla kjøttbiter, ha pommes frites til. Av grønnsaker anbefaler jeg agurk, tomat og champignon. Bland kjøttet med grønnsakene og det vil smake himmelsk. Saus til dette er bernaise. Hell det over krydret og saltet pommes frites og nyt maten Sopp og bearnaise er jo saker fra Satan sjøl! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Stek rikelig med strimla kjøttbiter, Stek biff og skjær den i strimler etterpå. Skal helst være medium minus stekt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Dette er vel en ganske vanlig aktivitet på Granca eller husker jeg feil nå? Mulig dette heller var i boblebadet på danskebåten når jeg tenker meg om. De setter nok her fingeren på et flott punkt! Men i disse tilfeller kalles det nok ikke pause, dette er nok i spilletiden... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (12 minutter siden): Flott. Er vel like greit å ''koke'' det mørt først. Det er det om du lager fra bunnen. Fruen koker alltid svinekjøtt i wok før vi griller det. Så lager hun en nydelig BBQ saus av det som er igjen i woken. 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Ale-Fawk skrev (8 minutter siden): champignon Sjokkerende! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Mye å følge med på nå både "her" og "der" Arsenal surrer i bakgrunnen også... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Ok, dere rockere, da skal jeg servere så hard musikk som jeg er i stand til å sette pris på. Forventer selvsagt hånlatter over hvor lite rocka jeg er. Noe som jo stemmer 100%. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Forventer selvsagt hånlatter over hvor lite rocka jeg er. Noe som jo stemmer 100%. Hånlatter herved overlevert! 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hånlatter herved overlevert! Var den høy og skingrende, med tilhørende hoderisting og fnys? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Var den høy og skingrende, med tilhørende hoderisting og fnys? Ja, høye klask på lårene og tårer i øyekroken 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Var den høy og skingrende, med tilhørende hoderisting og fnys? Korrekt! 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ja, høye klask på lårene og tårer i øyekroken Hrmf. Jaja, jeg stilte meg lagelig til for hugg. Ba nærmest om det. Vet jo at deres musikksmak er særdeles dubiøs. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 De hadde annen underholdning før. Er ikke sikker på at denne hadde passert i dag. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 GOD MORGEN 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Det er gru somt at det i dagens Norge bedrives hekseri, trolldom, svart magi og voodoo....Jeg sier ikke mer for ikke å bli mistenkt og arrestert for at be drive person fokus....Men jeg savner den tid da troll dom ble straffet med en mølle sten rundt hals en.....selv om jeg er mot stander av døds straff. Endret 20. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg