spiraltrollet_1 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 2 hours ago, Ale-Fawk said: ? Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 jaudaneidaso...jaja, nei..jauneiduveit , Nickholson spela gøtt , han e skikkela go ..nåke annt enn da tulle so e idag. elle ka seian ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 7 hours ago, G said: Sorry my mistake. Skulle selvsagt ha brukt en halv dag på å sette meg inn i hva taco går ut på først, istedetfor å hoppe på den første video jeg fant Korrekt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Men i dag er jeg interessert i hvordan dere tilbereder en av mine absolutte favoritter, nemlig spareribs, og hva dere serverer til. Det er jo tydeligvis en del av dere som legger tid og sjel i matlaging, så del deres hemmeligheter! Spareribs kan være hinsides godt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Det har jeg aldri laget fra bunnen av, så her kan jeg ikke bidra. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (4 timer siden): Jeg har ingen intensjoner om å søke opp hvem du er. Jeg fikk et spørsmål om yrkesvalgene dine som jeg ikke kunne besvare fordi jeg ikke vet noen ting om deg. Jeg har viktigere ting å gjøre enn å søke opp folk. Hvis noen, av ymse grunner, har behov for at jeg skal vite hvem de er så får de sende meg en PM. Ikke noe stress. Regnet med det, men ville bare være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Mye sykt her Psykt vil jeg si -det blir bedre etter midnatt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Stormoen33 skrev (15 timer siden): Det har jeg aldri laget fra bunnen av, så her kan jeg ikke bidra. Ok. Kanskje du ikke digger det? Er jo ofte ltt søtt. Jeg bruker uansett å steke dem LENGE på ganske lav varme. Under folie først, etter at jeg har penslet dem med søt bbq-saus. Så tar jeg dem ut, pensler dem på nytt på begge sider, skrur opp varmen litt. Når de da ser ferdige ut, så spiser jeg dem, kun med coleslaw til. Passer jo utrolig godt sammen. Endret 21. februar 2020 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Ok. Kanskje du ikke digger det? Er jo ofte ltt søtt. Jeg bruker uansett å steke dem LENGE på ganske lav varme. Under folie først, etter at jeg har penslet dem med søt bbc-saus. Så tar jeg dem ut, pensler dem på nytt på begge sider, skrur opp varmen litt. Når de da ser ferdige ut, så spiser jeg dem, kun med coleslaw til. Passer jo utrolig godt sammen. Jo, jeg syns det er veldig godt, men det er utrolig varierende kvalitet på det man får kjøpt i Norge. Syns det også er altfor lite kjøtt på dem. De beste jeg har spist var faktisk på en restaurant på Filippinene, de var det mye kjøtt på og en nydelig BBQ saus. Tilbehøret kokte grønnsaker var derimot ikke noe å rope hurra for. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tilbehøret kokte grønnsaker var derimot ikke noe å rope hurra for. Nei, det høres trist ut. Bruker å kjøpe i Sverige. Bunnpris gourmet bruker å ha greie saker. For det kryr liksom ikke av slakterforretninger lenger... Dessverre. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Mage oppblåst ut av en annen verden. Endret 20. februar 2020 av lsklars 1 Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Jo, jeg syns det er veldig godt, men det er utrolig varierende kvalitet på det man får kjøpt i Norge. Syns det også er altfor lite kjøtt på dem. De beste jeg har spist var faktisk på en restaurant på Filippinene, de var det mye kjøtt på og en nydelig BBQ saus. Tilbehøret kokte grønnsaker var derimot ikke noe å rope hurra for. Granca liker det med BBC-saus ...noe je finner helt motbydelig , men hver sin smak .p ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): For det kryr liksom ikke av slakterforretninger lenger... Nei, det gjør det jo ikke, skal sjekke hva Bunnpris Gourmet har. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, det gjør det jo ikke, skal sjekke hva Bunnpris Gourmet har. Hvis man likevel kjøper denne varianten med litt lite kjøtt på beina, så kan man nesten ikke grille dem på slutten. Da blir jo alt tørt. Tålmodighet er stikkordet, som med det meste av matlaging. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Sitter og ser på Arsenal som har sytten, jeg gjentar, sytten spillere på banen på en gang. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Sitter og ser på Arsenal som har sytten, jeg gjentar, sytten spillere på banen på en gang. Det er fordi det er pause, og da kan flere leke med ballene sine samstundes enn ellers. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (12 minutter siden): Hvis man likevel kjøper denne varianten med litt lite kjøtt på beina, så kan man nesten ikke grille dem på slutten. Da blir jo alt tørt. Tålmodighet er stikkordet, som med det meste av matlaging. Tror den som ble bra var fra Rema sin grillserie, den var det ok med kjøtt på. Pakket den i folie med all væske som var i vakumposen o la den på grillen ved lav varme og satte på lokk. Etter en stund, åpnet jeg folien og satt på lokket igjen. Det ble bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg