Deila Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Ah, blir lenge til man kan reise til utlandet ja. Kjedelig. Får ikke reist, og heller ikke dratt ut på byen. Hva skal bruke pengene på. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Har sendt mail til Øystein men han er på ferie, håper han svarer når han kommer tilbake. Flott, ordner seg sikkert det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Har spurt om dette før, men hvor langt nord (i Norge) har dere vært? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Just now, dengelgen said: Har spurt om dette før, men hvor langt nord (i Norge) har dere vært? Lillehammer. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Ah, blir lenge til man kan reise til utlandet ja. Kjedelig. Får ikke reist, og heller ikke dratt ut på byen. Hva skal bruke pengene på. Du kan jo bare gi de til oss om du sliter med å finne ut hva du skal bruke dem til. Vi skal finne på noe lurt. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har spurt om dette før, men hvor langt nord (i Norge) har dere vært? Sogn. Har lyst å reise til Lofoten en gang. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Lillehammer. Hallo i luken!!! Jeg selv har vært i Alta Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 2 minutes ago, Deila said: Ah, blir lenge til man kan reise til utlandet ja. Kjedelig. Får ikke reist, og heller ikke dratt ut på byen. Hva skal bruke pengene på. FIFA 21, luksushoez, gambling, god mat og drikke. Uendelige ting for deg å VÅKSe med i Ozlo. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Har spurt om dette før, men hvor langt nord (i Norge) har dere vært? Husker ikke helt hva som ligger lengst nord, men Bjørnøya, Hopen og Jan Mayen er mine Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Sogn. Har lyst å reise til Lofoten en gang. Meget vakkert der (Lofoten altså) Senja kan jeg anbefale, det er et Norge i miniatyr. Fullstendig kaos i Lofoten i juli Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. august 2020 Forfatter Del Skrevet 14. august 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Har spurt om dette før, men hvor langt nord (i Norge) har dere vært? Kirkenes. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) Er det Gmartinio som er på fest i Gjøvik? AVSLUTTET FEST MED OVER 50 PERSONER Politiet i Innlandet skriver på Twitter at de har stanset en fest på en privatadresse i Gjøvik etter å ha mottatt flere klager fra området etter midnatt. Ifølge politiet var det rundt 50-60 personer til stede på festen. Også i Trondheim har det vært festet natt til fredag. – Før kl. 01 har politiet mottatt over 30 meldinger i Trondheim om feststøy. Vi har fått roet ned noe, men rekker nok ikke over alle meldingene, skriver politiet. Endret 14. august 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Har spurt om dette før, men hvor langt nord (i Norge) har dere vært? Tromsø. Den rekorden blir stående. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Bjørnøya, Hopen og Jan Mayen er mine Hallo er du Jarle Andøy? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kirkenes. Kudos til deg, Owen! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hallo er du Jarle Andøy?:= Hehe nei. Jeg var en ansvarlig menig på kystvakten i min militærtjeneste, og fikk oppleve store deler av landet Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hallo er du Jarle Andøy? Liten funfact. Stesøsteren min er kjæreste med Samuel Massie og de har fått en kid. Møter han stadig vekk på familiegreier.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Her har jeg vært. Badet, festet og mere til! Vaaaaaaaaaaaaarmt! Noen som skjønner hvor dette er? Kostet 90 ''kroner'' for komme inn på diskotek, og da var det fri bar hele natta! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hehe nei. Jeg var en ansvarlig menig på kystvakten i min militærtjeneste, og fikk oppleve store deler av landet Ååååja, ser den. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Liten funfact. Det var både FUN og FACT, Deila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg