Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det Lingon sa. Lingon sa ikke mye, kryptisk så sent på dagen/natten Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Edderkopper er på første side av Djevelens verk©™ Uten dem og andre insekter så ville vi slitt .......... bigtime. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 Just now, HYYYL said: En av de fineste gatene i Bergen, - Parkveien. Kjipt at den er den billigste gata i Monopol, da Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Note to self: - Kjøpe insektsspray - Støvsuge rommet Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Kjipt at den er den billigste gata i Monopol, da Dyre leiligheter her. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Nei, dere blir jo euforiske av den minste ting. Det høres ut som du synes det er en negativ ting. Skjønner ikke helt den. Er jo kjekt bare det er opplett her. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Uten dem og andre insekter så ville vi slitt .......... bigtime. Men både jeg og Ale ville ha sovet mye bedre. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Parkveien i Oslo er der hvor de prostituerte leier. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Er jo kjekt bare det er opplett her Kjekt nesten uansett her! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kjipt at den er den billigste gata i Monopol, da Hehe. Er det ikke bare Oslogater i monopol da? Vel og ferger da... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Men både jeg og Ale ville ha sovet mye bedre. Så en edderkopp på størrelse med hånden min utenfor huset i Costa Rica den gangen jeg bodde der. Da slet jeg faktisk litt med søvnen i dagene etter. Så den liksom på kvelden utenfor huset før jeg skulle legge meg. Drit svær. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Dyre leiligheter her. Du bor vel der, da. Er vel mest høyrefolk i sånne gater. Som det skal være. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Da er klokka 02:00. Tipper vi mister Owen nå. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Kjekt nesten uansett her! Kjekkere her med regn, enn med sol mange ANDRE STEDER.. sKÅL FOR bERGEN. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Da er klokka 02:00. Tipper vi mister Owen nå. Thread har ingen å miste. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Du bor vel der, da. Er vel mest høyrefolk i sånne gater. Som det skal være. Nei jeg bor ikke i den gaten, skulle gjerne gjort det. Bor ikke så langt unna. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. august 2020 Forfatter Del Skrevet 14. august 2020 2 minutes ago, Deila said: Så en edderkopp på størrelse med hånden min utenfor huset i Costa Rica den gangen jeg bodde der. Da slet jeg faktisk litt med søvnen i dagene etter. Så den liksom på kvelden utenfor huset før jeg skulle legge meg. Drit svær. Kunne du ikke tråkke på den? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. august 2020 Forfatter Del Skrevet 14. august 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Da er klokka 02:00. Tipper vi mister Owen nå. Jobber sent i morgen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Det Lingon sa. Skal hjelpe elgen litt her. Det finnes langt bedre versjoner på YT, men tar frem denne korte versjonen, mest for å innrømme at jeg var tilstede (jeg hadde plass til venstre for kamera, rett bak målet, på The Kop). Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Stemningsbilde fra HYYYL sin siste ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg