Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (12 timer siden): Er det liv i Declan? Ja! Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) 15 hours ago, HYYYL said: Kun fantasien som setter grenser for ondskapen kvinner har blitt og blir utsatt for i religionens navn. Hva med de stakkars guttebarna da? Er jo faen meg voldtekt mot mindreårige, altså pedofili man hører så mye om. Endret 20. februar 2020 av G Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 22 minutes ago, G said: Brukes rømme til retten i Sør- og Mellom-Amerika da, har ikke satt meg inn i emnet? Eller er det mest for å slukke den brann som europere får av retter disse synes er av det sterkeste slaget? Jeg vet ikke. Jeg hadde en nabo fra Mexico en gang og han hadde problemer med at vi kalte "vår taco" for taco. Nachos innbiller jeg meg at vi har stjålet fra USA uten at jeg er sikker på det. Men det er godt mulig at rømme er et tilskudd til vår "lokale variant". Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 1 hour ago, Yiddo10 said: Det trenger du ikke for min del. Jeg har ikke noe behov for at folk finner ut ting om meg. Jeg registrerte meg her, og på VGD, som anonym og håper det kan fortsette sånn. Jeg har ingen intensjoner om å søke opp hvem du er. Jeg fikk et spørsmål om yrkesvalgene dine som jeg ikke kunne besvare fordi jeg ikke vet noen ting om deg. Jeg har viktigere ting å gjøre enn å søke opp folk. Hvis noen, av ymse grunner, har behov for at jeg skal vite hvem de er så får de sende meg en PM. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 15 hours ago, HYYYL said: Ja husker den saken. Hun ble voldtatt av flere menn deretter med en jernstang, tilslutt dro de ut innvoller. Hun døde tiltross for flere operasjoner. Dersom man tvinger norske bønder til kun å ale opp gris og ku. Samt stenger grensene for annen kjøttimport. Forsvinner de ut av landet da, eller eter de opp all fisken og grønnsakene istedet? Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) 15 hours ago, TitanSable said: Er dere kebabkokker hele gjengen? Er det bare jeg som ikke får det til? Løsningen er muligens svinekjøtt, og er du sikker på at det ikke er det de ha fôret deg med? Har ihvertfall sett det på menyen i kebabsjapper i Stavanger. De driter i religionen sin når de skal mate nordmenn. Endret 20. februar 2020 av G Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 5 minutes ago, G said: Løsningen er muligens svinekjøtt, og er du sikker på at det ikke er det de ha fôret deg med? Har ihvertfall sett det på menyen i kebabsjapper i Stavanger. De driter i religionen sin når de skal mate nordmenn. Jeg lever veldig godt med å ikke vite hva som er i kebaben jeg kjøper på kebabsjapper. (selv om jeg foretrekker at det er noe lamme-lignende i kjøttet når jeg bestiller lam) Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 8 minutes ago, spiraltrollet_1 said: ? 1 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 15 hours ago, Stormoen33 said: Tror Lars ville lagt sin elsk på Churros. Kan ikke det misforstås til å bety noe liknende som pølse eller pikk på spansk da ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Tidenes/verdens fineste supportersang. Høyst sannsynlig. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 15 hours ago, Omnia vincit amor said: Personlig liker jeg best Ecco. Min kropp tåler ikke så myke sko. Moderne komfort har ødelagt skobransjen totalt. Lykke til med ryggen i mye skli-ut "gelesåler" som kan vris som vaskekluter. Er sikkert noen som tåler å gå på det, men det kan umulig være sunt i lengden. @Granca Jeg forstod ikke humoren (Sogndalsangen) ?️ Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Jeg forstod ikke humoren (Sogndalsangen) ?️ Null humor, bare en jævlig fin sang. Og dengelgen driver og tuller med denne dialekten. Han er fra disktriktet der. Men nydelig låt! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Ale-Fawk skrev (34 minutter siden): Var ikke han indianeren i Gjøkeredet litt diger? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): pølse eller pikk Pølse, takk! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) 15 minutes ago, Granca said: Var ikke han indianeren i Gjøkeredet litt diger? Nei, mannen var vel faktisk et "fjell" en "bauta" av en skikkelse ? Jack Nicholson er 1,77 m høy. Han får jo pikken sin langt over vaskekranene. Se her: https://en.wikipedia.org/wiki/Will_Sampson Han var cirka 2 meter (en kilde sier 2,01 en annen 1,96) Endret 20. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 G skrev (22 minutter siden): Jack Nicholson er 1,77 m høy Will Sampson (som spilte Chief Bromden) var 195 cm høy. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) 10 minutes ago, dengelgen said: Will Sampson (som spilte Chief Bromden) var 195 cm høy. Målt om morgenen eller om kvelden (midt på dagen eller når)? ? her tar vi ting vitenskapelig må vite.. Kan også prøves å avspilles i 0,75x hastighet. Ganske kult, da virker vitenskapdamen enda mer full ut. Tenk å dele livet med en så avslappet dame. Det må jo forlenge livet til deg som mann med minst 3 år Endret 20. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 G skrev (6 minutter siden): Målt om morgenen eller om kvelden (midt på dagen eller når)? Han er død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg