Tyttebærtryne Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Har ikke knulla siden 9. mars. Satser på at det blir innertier i morgen. Så var det smittevernreglene da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): innertier i morgen. Åja det var det du mente med Real, om du døgner nå er du ikke redd for å sovne "på jobben" i morgen? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Just now, dengelgen said: Åja det var det du mente med Real, om du døgner nå er du ikke redd for å sovne "på jobben" i morgen? Jobb er ikke før på mandag. Samtale med jobbkonsulent i morgen. Ferdig på 30 min. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): men at hun ikke klarer å skjære seg en skive brød, eller føre en normal samtale, er liksom greit? Bare spør ................ for en venn. Uvirkelig innsiktsfulle spørsmål her fra Lingon! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Jobb er ikke før på mandag. Samtale med jobbkonsulent i morgen. Ferdig på 30 min. Forstod det men om du "jobber" på dama og sovner? ikke helt bra det, Dr.Fawk! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Og du mener jeg er kresen når jeg ikke synes Charter-Hilde var HOT? Hallo i luken!!!! Det var nok ironi. Men ei dame kan ikke ha sånne tatoveringer. Etter min mening og smak. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Vi har vel tidligere vært inne på dama til Mathias Normann Violetta Bert ... Den godeste Mathias har altså vært i karantene med henner ...? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): men at hun ikke klarer å skjære seg en skive brød, eller føre en normal samtale, er liksom greit? Bare spør Selvsagt heller ikke greit. MASSER av ting som skal stemme med ei dame. Er fryktelig kresen. Men det er jo mitt valg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Uvirkelig innsiktsfulle spørsmål her fra Lingon! Holder lenge å være normalt oppegående. Det er jo de fleste av oss. No worries, du er innafor:) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): henner Søt hund! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Violetta Bert ... Litt av ei Berte SI Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Bør jeg støpe nye betongsko og fyre opp båtmotoren? https://www.tv2.no/underholdning/11584129/ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Den godeste Mathias har altså vært i karantene med henner .. Stakkars fyr..... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Selvsagt heller ikke greit. MASSER av ting som skal stemme med ei dame. Er fryktelig kresen. Men det er jo mitt valg. Om hun ikke kan si kj-lyden, er det NO DEAL? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Om hun ikke kan si kj-lyden, er det NO DEAL? Da skal hun være fiiin! Men jeg kommer til å prøve å rette på henne, så det blir nok slutt etter seks uker med hot sex og masing om kj-lyden. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Norwegian er frekke. Sender meg mail. " her er dine cashpoints", så blir jeg opplyst om jeg ikke har noen. Likevel hadde dem en fin artikkel om 14 steder man bør besøke i Trondheim. Kan ikke huske om jeg besøkte Bakklandet da jeg var der for mange år siden. Virket som en meget pen plass. På den andre siden minnet det veldig om Kampen/Vålerenga her i Oslo, så jeg har kanskje ikke gått glipp av så mye. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): så jeg har kanskje ikke gått glipp av så mye. Å joda, ubetinget vil jeg si. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Norwegian er frekke. Sender meg mail. " her er dine cashpoints", så blir jeg opplyst om jeg ikke har noen. Er det ikke frist for å benytte seg av disse? Om fristen er ute, slettes det du hadde Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Bakklandet Et veldig lite område med gamle, små trehus. Het egentlig ''Baklandet'', landet bak elva, fra byen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Å joda, ubetinget vil jeg si. Siden denne pandemien har tenkt til å fortsette en stund til, og utenlandsreiser blir utelukket, så kan det godt tenkes at man får tatt seg en tur om ikke altfor lenge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg