Tyttebærtryne Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Når begynte Brian Johnson å synge? Dett måtte jo komme fra en plenklipper, jfr. N-4K0`s referanse til plenklipperdur. Det er musikken, MUSIKKEN, det handler om. AC/DC har et særegent uttrykk, en gitar og et komp som river i cellene. Spilles drithøyt, gjerne mens du kjører bil - fort, eller ligger på sofaen og kikker i taket, mens lydbildet kicker in. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 Maskoten vår, HDG, passer på at vi har det fint her denne sommermorgenen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 N-4K0 skrev (3 minutter siden): Opp til deg hva du kaller det, personlig vil jeg heller kalle det utålelig skriking enn sang. Det var du som kalte det sang, jeg ville aldri brukt det ordet om Brian Johnsons vokal-prestasjoner- Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Fant en godjente da jeg søkte på Sepultura: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Maskoten vår, HDG, Happy Dancing Girl er en godjente!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Tilbudet "Grønt arbeid" er for mennesker med psykiske lidelser, eventuelt kombinert med rusproblemer. Målet er jobb eller utdanning. I "Grønt arbeid" samarbeider Fretex med tre gårder på Østlandet. På gårdene har vi mulighet for å gi tett oppfølging, og målet er at jobbsøkerne skal klare å stole på, og få tillit til arbeidslederne. Vi har fokus på å bygge gode relasjoner, og vi ønsker å være gode støttespillere i jobbsøkernes vei mot jobb eller utdanning. Arbeidsoppgavene blir lagt opp med mål om individuell mestring. Vi har mennesker som er redd for hester, men som med trening, forklaring og trygghet tør stelle, leie og nærme seg dem. Vi skynder oss sakte på gården. Tid har vi nok av. Tilbudet "Grønt arbeid" på Skjæløy gård hos Fretex Fredrikstad er for mennesker som har psykiske helseutfordringer. Målet med tiltaket er å avklare arbeidsevne, kartlegge ressurser og jobbønsker og å bistå jobbsøkere med å komme i jobb eller utdanning. Fretex jobber etter SE-metoden (Supported Emplyment) i alle våre arbeidsrettede tiltak, og arbeidsoppgavene blir lagt opp med mål om individuell mestring for den enkelte. Skjæløy Gård, Skjæløystallen, ligger utenfor Lervik vest i Fredrikstad kommune. Her tilbys arbeidspraksis med fokus på dyrestell og gårdsoppgaver. Arbeidsoppgavene er bl.a stallarbeid, stell av hester, kaniner og høner, vedlikehold av redskap, bygninger og uteområder, samt dyrking av urter i egen kjøkkenhage. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Dett måtte jo komme fra en plenklipper, jfr. N-4K0`s referanse til plenklipperdur. Det er musikken, MUSIKKEN, det handler om. AC/DC har et særegent uttrykk, en gitar og et komp som river i cellene. Spilles drithøyt, gjerne mens du kjører bil - fort, eller ligger på sofaen og kikker i taket, mens lydbildet kicker in. Beklager Tyttebær, jeg ser/hører det ikke. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Det var du som kalte det sang, jeg ville aldri brukt det ordet om Brian Johnsons vokal-prestasjoner- Jeg omtalte det generelt, personlig kaller ikke jeg det sang heller. Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Dett måtte jo komme fra en plenklipper, jfr. N-4K0`s referanse til plenklipperdur. Det er musikken, MUSIKKEN, det handler om. AC/DC har et særegent uttrykk, en gitar og et komp som river i cellene. Spilles drithøyt, gjerne mens du kjører bil - fort, eller ligger på sofaen og kikker i taket, mens lydbildet kicker in. Musikken er grei, det jeg har hørt, men hvis jeg hater stemmen som synger, ødelegger det helhetsinntrykket av musikken. Ikke engang dritbra musikk er verdt det for meg hvis jeg heller ville vært døv enn å høre på stemmen som synger. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ale-Fawk skrev (6 minutter siden): Tilbudet "Grønt arbeid" Høres jo ut som rene idyllen dette Ale. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ale-Fawk skrev (7 minutter siden): Vi skynder oss sakte på gården. Tid har vi nok av. Hvor lenge skal du være på gården da? Hvor lenge varer tiltaket mener jeg. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Just now, dengelgen said: Hvor lenge skal du være på gården da? Hvor lenge varer tiltaket mener jeg. KVP'en ble forlenga. Så er i tiltak til fredag 6. august 2021. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 dengelgen skrev (9 minutter siden): Fant en godjente da jeg søkte på Sepultura: Nei, har satt en grense ved growling, jeg skjønner det ikke, det er det motsatte av sytestemma til Lars Lillo Stenberg, og den er like grusom. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Jeg er helt uavhengig av Sobril. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Har kommet frem fra skjulestedet igjen. Det blinker fortsatt, men i mye mindre skala enn for litt siden. Det har også sluttet å smelle. Tror det er trygt, men roer nervene med en øl. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, har satt en grense ved growling, jeg skjønner det ikke, det er det motsatte av sytestemma til Lars Lillo Stenberg, og den er like grusom. Lars Lillo er grusom, men growling ble jeg først "hektet på" i 1998 eller der omkring. Tror det handler mest om indre demoner som må få utløp og ikke så mye nyting av sangstemme Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Har dere selvlysende bjeller? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Så er i tiltak til fredag 6. august 2021. Skal du være på gården i 1 år?? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Har kommet frem fra skjulestedet igjen Er Dem Art? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Jeg er helt uavhengig av Sobril. Skulle bare mangle, men det er jo bare meg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Tror det er trygt, men roer nervene med en øl Stakkars lille Ohlai! Skåååååååååååååål, Ohlai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg