Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Et vanvittig kok -er du ikke vant med det her? Vi er vant med aktivitet, men ikke den aktiviteten vi ser her. Men det er nok med tråder hvor det er mye aktivitet, men akkurat så mye tror jeg ikke jeg har sett på en stund nei. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Og med bonden, Mr B og Spiralen borte, så danser musene lykkelige på bordet! Helt uten den minste gnisning. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Da er nattkjolen på og jeg har kjemmet håret. Straks faller sovebindet over øynene. God natt, god natt. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): minste gnisning. God gjeng! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Nå må dere være stille, prøver å se på Frontier! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Straks faller sovebindet over øynene. God natt, god natt. Det er ikke dumme greiene.. Har du en som du kan bruke over lengre tid? Følte som den jeg brukte sist ble skitten ganske kjapt Tror jeg sitter meg ned med en episode av Hannibal før jeg tar kvelden her og. Endret 20. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Følte som den jeg brukte sist ble skitten Det er sikkert bare fordi du har skitne fantasier. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Vi er vant med aktivitet, men ikke den aktiviteten vi ser her. Men det er nok med tråder hvor det er mye aktivitet, men akkurat så mye tror jeg ikke jeg har sett på en stund nei. Dette er jo mer som en chat. Og det var nesten ingen aktivitet her før kl 23. Det er jo en ubegrenset mengde med tant og fjas som må ut og frem! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden): Det er ikke dumme greiene.. Har du en som du kan bruke over lengre tid? Følte som den jeg brukte sist ble skitten ganske kjapt ? Jepp, dette her har gått i arv i familien. Først eide tipptipptipptipptipptippoldefar den da han levde i tiden 1669-1750. Siden har bindet gått i generasjoner helt til jeg fikk det i julegave av pappa for et par jul siden. Endret 20. februar 2020 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jepp, denne her har gått i arv i familien. Først eide tipptipptipptipptipptippoldefar den da han levde i tiden 1669-1750. Siden har bindet gått i generasjoner helt til jeg fikk den i julegave av pappa for et par jul siden. Dette kom faktisk som en overraskelse, selv på meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Granca skrev (3 minutter siden): Dette er jo mer som en chat. Og det var nesten ingen aktivitet her før kl 23. Det er jo en ubegrenset mengde med tant og fjas som må ut og frem! Hehe, håper dere blir mer aktiv på dagtid og. Jeg sitter faktisk pris på selskapet. Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jepp, dette her har gått i arv i familien. Først eide tipptipptipptipptipptippoldefar den da han levde i tiden 1669-1750. Siden har bindet gått i generasjoner helt til jeg fikk det i julegave av pappa for et par jul siden. Da velger jeg å ikke låne din nei! dengelgen skrev (3 minutter siden): Det er sikkert bare fordi du har skitne fantasier. Endret 20. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jepp, denne her har gått i arv i familien Det eneste lille minuset, hvis man absolutt skal sette fingeren på noe, er vel at den er laget av smijern. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Nei, nå ser jeg dobbelt her jeg også. Takker og bukker for en usedvanlig hyggelig stund sammen med dere, flotte mennesker! God natt og sov søtt, hele gjengen! 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nei, nå ser jeg dobbelt her jeg også. Takker og bukker for en usedvanlig hyggelig stund sammen med dere, flotte mennesker! God natt og sov søtt, hele gjengen! Selv takk. Sov godt du også 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 Good night, boys and girl 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 God natt herfra også. 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Det hevdes at enkelte nyter lukten av egen tarm gass.....tanker fra for samling en vedr. dette ? Endret 20. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 HYYYL skrev (15 minutter siden): Jaggu ikke enkelt å være kvinne. Knapt nok lett å være transe....med slike holdninger. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Føler meg en som og for latt her nu.....men ser at min gode og nære venn Moen fort satt er i blant oss.....Måtte Vår Herre vel signe ham og hans synde fulle sjel. Endret 20. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg