Stormoen33 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Men god natt godtfolk, fem uker ... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 1 minute ago, TitanSable said: Hvorfor er ikke denne tråden her? https://www.diskusjon.no/ourpicks/ Godt spørsmål. Det nærmeste vi kommer er jo at tråden er merket med "HOT" Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Nattmat i ovnen as we speak. Ferie fortsatt? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Mistet totalt matlysten! Da blir det mer til meg, win/win. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Fjas og diverse tema i en og samme tråd er nok ikke sosialt akseptert enda. Vi er med andre ord forut for vår tid. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): god natt Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Ferie fortsatt? Har ikke ferie før i slutten av august. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Fjas og diverse tema i en og samme tråd er nok ikke sosialt akseptert enda. Jeg ser den og forstår det. Allikevel føles det litt nedverdigende å bli valgt etter "Hvilke plante er dette?"- Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Det nærmeste vi kommer er jo at tråden er merket med "HOT" Hottere enn hot døvetolk! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Just now, TitanSable said: Jeg ser den og forstår det. Allikevel føles det litt nedverdigende å bli valgt etter "Hvilke plante er dette?"- Listen er håndplukket, så de vil sikkert bare være litt PK og Woke overfor veganere. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Just now, dengelgen said: Hottere enn hot døvetolk! Hell yeah! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Har ikke ferie før i slutten av august. Da må vi begge legge oss. Nå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Da må vi begge legge oss. Nå. Jobber sent i morgen. Mistenker at jeg kan sove lenger enn deg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Jeg ser den og forstår det. Allikevel føles det litt nedverdigende å bli valgt etter "Hvilke plante er dette?"- Jeg har ikke vært innom, men muligens fordi tråden handler om cannabis? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jobber sent i morgen. Mistenker at jeg kan sove lenger enn deg. You bet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Denne tråden er udefinerbar -tror ikke diskusjon.no har forstått hva vi driver med her inne..... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Just now, Tyttebærtryne said: You bet. Prøvde, men Unibet ville ikke engang gi meg odds. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Jeg har ikke vært innom, men muligens fordi tråden handler om cannabis? Jeg sjekket tråden (den er kort). Handler ikke cannabis. Forlagene er vel ruccola, skogkarse og bonsai tre. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Hjemmelaget Lasagne med soltørkede tomater, Bechamelsaus og hvitløksbrød. Ca 8.8 på namitetsskalaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg