SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 3 minutes ago, TitanSable said: pølse i vaffel. Ketchup og sennep på? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Det er hill hill mellom Clarke og McGill på Eurosport dere. Anbefales. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 3 minutes ago, HYYYL said: Nei, men de var ikke hard som sprø/hard, de var bare hard. Tror jeg forstår. Litt som Leksands Knäckebröd. Overstekte og tynne. (tror det var Leksands, hvis jeg tar feil så beklager jeg til Dalarne). Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Det er hill hill mellom Clarke og McGill på Eurosport dere. Anbefales. Dart? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Just now, SirOwen said: Ketchup og sennep på? Jeg tror det. Jeg har aldri kjøpt det. Føler at det er noe mossingene må finne ut av selv. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Dart? Nope. snooker. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Tror jeg forstår. Litt som Leksands Knäckebröd. Overstekte og tynne. Sikkert det samme, er tynne disse også, tynne og harde. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Nope. snooker. Har kampen vart i 11 timer??? Slo over nå Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Husker jeg ikke helt feil, så var en trell speidere for vikingene under denne flotte tiden. Treller var slaver, noe som trekker meg tilbake til Yido ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har kampen vart i 11 timer??? Slo over nå Total spilletid ja, men de har pauser. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Total spilletid ja, men de har pauser. Ok -er vel en grunn for at jeg ikke liker cricket, snooker og slike sportsgrener der tid ikke er så viktig Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Nope. snooker. Da har jeg intet videre å tilføye. Kjører Dartkonkurranse på jobben hver uke, 5 piler. Jeg og en kollega fikk 42 begge to forrige uke. Så nå er spørsmålet om vi ber sjefen om å få premie begge to, eller om vi skal ta en utslagsrunde bare jeg og han. 42 poeng høres ikke mye ut på en ordinær Dartskive, men en gjøk på jobben har snudd skiva: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 4 minutes ago, TitanSable said: Jeg tror det. Har aldri fått noe klart svar på det. Kombinasjonen vaffel og ketchup gir meg umiddelbar angst og tegn til krampe i tolvfingertarmen, men samtidig er det noe sært å helle jordbærsyltetøy over en baconpølse... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): men en gjøk på jobben Ko Ko! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Da har jeg intet videre å tilføye. Kjører Dartkonkurranse på jobben hver uke, 5 piler. Jeg og en kollega fikk 42 begge to forrige uke. Så nå er spørsmålet om vi ber sjefen om å få premie begge to, eller om vi skal ta en utslagsrunde bare jeg og han. 42 poeng høres ikke mye ut på en ordinær Dartskive, men en gjøk på jobben har snudd skiva: Da er jo 42 på fem piler høyst innenfor. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Da er jo 42 på fem piler høyst innenfor. Takk, jeg har samme mening, det er jo 8,4 i snitt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Treller var slaver, noe som trekker meg tilbake til Yido ... Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Treller var slaver, noe som trekker meg tilbake til Yido ... Utrolig!!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Ok -er vel en grunn for at jeg ikke liker cricket, snooker og slike sportsgrener der tid ikke er så viktig Ingenting slå langsjakk. 6-7 timer med venting er helt suverent. Du kan gå på dass, med og uten langt fremskreden prostata og/eller irritabel tarm, og komme tilbake til godstolen bare for å oppdage at ingen trekk er foretatt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Ko Ko! Hör ni gökorna? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Lukter McGill nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg