Sir Ale Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Stod opp rekordsent i dag. Hold dere fast: 17.30. Så er klar for en allnighter. Jobb neste mandag. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Stormoen33 skrev (36 minutter siden): Fra en som er uhildet, ble ikke overbevist i dag heller ... Ikke overbevist jeg heller, det skal mye til. Unnskyld meg? Uhildet:)? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Unnskyld meg? Uhildet:)? Fikk Zeroen i vrangstrupen jeg også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 SirOwen skrev (4 timer siden): Satte det selvsagt litt på spissen, men budskapet er uansett at man må kose seg innimellom. Lever man 100 % fornuftig hele tiden, vil jeg påstå at man har et kjedelig liv. Heller 60 år med kos enn 70 år med avholdenhet fra alt som er godt og gøy. Du er jo en oppegående person, så jeg vet at du skjønte hva jeg mente. No worries. Synes det bare var litt morsomt at noen dro frem tran, knekkebrød og makrell i tomat, som jeg har hatt mye befatning med. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Ok da ... går det greit å balansere familieliv med deltakelse på sosiale medier? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Morgen God, alle Zeroelskere!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Faen, den var sur. Må innrømme det. Gjorde alt etter planen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Faen, den var sur. Må innrømme det. Gjorde alt etter planen. Du er flink, Ale Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): trådtreller Hva er en trådtreller? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Just now, dengelgen said: Du er flink, Ale Og du er en juksepave. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Jau, da er det berre 4,5 måneder til julekvelden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Stormoen33 skrev (12 minutter siden): Ok da ... går det greit å balansere familieliv med deltakelse på sosiale medier? Kan være utfordrende. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Og du er en juksepave. Hallo i uken. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Hva er en trådtreller? Et ord deng har funnet opp, har nok noe med avhengigheten av tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Hva er en trådtreller? Jeg som har laget det ordet selv (en som er avhengig av tråd (i dette tilfelle nettforum) En trell (norrøn: þræll) var norrøn betegnelse på slave eller livegne i skandinaviske land i vikingtiden. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 19 dager til Tour de France. Godt er det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Et ord deng har funnet opp, har nok noe med avhengigheten av tråden å gjøre? Her glimter Moen til noe så inni hampen, jeg er dyyyypt imponert! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 14 minutes ago, Stormoen33 said: Ok da ... går det greit å balansere familieliv med deltakelse på sosiale medier? Går temmelig greit, etter min erfaring. Noget verre er det att balansere familieliv med en tiger på sofaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg